Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:andsch skrev:Jeg har kørt EN HST cyklus... så der har der virkelig været begynder gains styrke og masse mæssigt synes jeg, regner self ikke med samme resultat næste gang!
Skulle have sluttet med // Sluttede med
5RM:
BP: 75 // 80
Squat: 110 // 125
Dødløft: 137,5 / 155
Bemærk 5RM...
hvis du kører 5x155 kg dødløft så skal du da til at have opdateret din 1 rm i profilen :-)

Så de 130kg er min 4RM

Lithium skrev:andsch skrev:Det samme gælder squat!!! Her er der ikke ordenlige faciliteter til at udfører 1RM forsvarligtSå de 130kg er min 4RM
Jeg vil bare ike "gætte" til 1RM, så jeg skriver hvad jeg MAX har haft på stangen
må jeg komme med et gæt ?
du hiver 176 kg i dødløft 1 rm ... Hvor længe har du trænet ?
Så kom jeg igang med alle store øvelser, og droppede alt hvad der var af de små 
Lithium skrev:andsch skrev:Lithium skrev:andsch skrev:Det samme gælder squat!!! Her er der ikke ordenlige faciliteter til at udfører 1RM forsvarligtSå de 130kg er min 4RM
Jeg vil bare ike "gætte" til 1RM, så jeg skriver hvad jeg MAX har haft på stangen
Realistisk bud vil jeg sige!![]()
Jeg har trænet 7 måneder total til igår... Altså fra september 07 til og med marts 08
Første 2 måneder var uden dødløft og squat, og uden andre STORE øvelser, kun bænk, resten var ISO, indtil jeg fandt BB.dkSå kom jeg igang med alle store øvelser, og droppede alt hvad der var af de små
![]()
Har først taget squat og død, seriøst i slutningen af november, da teknikken var bedre på plads![]()
Jeg er tilfreds!
gad godt være startet samme tid som dig, som 17 årig med alt det naturlige testosteron i kroppen kan du virkelig blive stor på no time... jeg var 25 da jeg startede er lige blevet 26...tingene går lidt mere sløvt i min alder har trænet 9 måneder så kan du selv sammenligne med dine egne løft, det er sgu flot, jeg har været seriøs fra dag 1 og haft squat dødløft og bænk fra start. Vejer 82 kg fordelt på 179 cm

Lithium skrev:andsch skrev:Lithium skrev:andsch skrev:Lithium skrev:andsch skrev:Det samme gælder squat!!! Her er der ikke ordenlige faciliteter til at udfører 1RM forsvarligtSå de 130kg er min 4RM
Jeg har trænet 7 måneder total til igår... Altså fra september 07 til og med marts 08
Første 2 måneder var uden dødløft og squat, og uden andre STORE øvelser, kun bænk, resten var ISO, indtil jeg fandt BB.dkSå kom jeg igang med alle store øvelser, og droppede alt hvad der var af de små
![]()
Har først taget squat og død, seriøst i slutningen af november, da teknikken var bedre på plads![]()
Jeg er tilfreds!
gad godt være startet samme tid som dig, som 17 årig med alt det naturlige testosteron i kroppen kan du virkelig blive stor på no time... jeg var 25 da jeg startede er lige blevet 26...tingene går lidt mere sløvt i min alder har trænet 9 måneder så kan du selv sammenligne med dine egne løft, det er sgu flot, jeg har været seriøs fra dag 1 og haft squat dødløft og bænk fra start. Vejer 82 kg fordelt på 179 cm
Takker![]()
HAr også givet den gas siden jeg har læst alt det jeg kunne her på BBdk om hvad der skal til![]()
Har 85kg fordelt over 188 ca.Kan også se der er kommet lidt fedt med efter jeg startede
Men det skal jo til
pas på med at blive for fed...det sutter max røv at cutte for længe af gangen....bulk ikke med mere end 3-400 gram om ugen ...500 gram om ugen er IMO alt for meget... taler af erfaring det er yderst nedtur at vågne op 86,5 kg tung (MIG!) og finde en fedtprocent på over 20 !...bulk stille og roligt...du kan dog godt cutte med 500 g om ugen.

Lithium skrev:andsch skrev:Lithium skrev:andsch skrev:Lithium skrev:andsch skrev:Lithium skrev:andsch skrev:Det samme gælder squat!!! Her er der ikke ordenlige faciliteter til at udfører 1RM forsvarligtSå de 130kg er min 4RM
![]()
Jeg er tilfreds!
Takker![]()
HAr også givet den gas siden jeg har læst alt det jeg kunne her på BBdk om hvad der skal til![]()
Har 85kg fordelt over 188 ca.Kan også se der er kommet lidt fedt med efter jeg startede
Men det skal jo til
pas på med at blive for fed...det sutter max røv at cutte for længe af gangen....bulk ikke med mere end 3-400 gram om ugen ...500 gram om ugen er IMO alt for meget... taler af erfaring det er yderst nedtur at vågne op 86,5 kg tung (MIG!) og finde en fedtprocent på over 20 !...bulk stille og roligt...du kan dog godt cutte med 500 g om ugen.
Ja... Men det der går mig mest på er at jeg ikke ved hvor meget jeg skal æde, for aner ikke hvor meget jeg forbrænder, og kan heller ikke altid blive klog på vægten, kan svinge sygtHvad gør man ved du det?
vejer dig hver eneste morgen og regner gennemsnittet på ugen ud... det holder du så op mod gennemsnittet fra sidste uge og hvis differencen er for stor eller for lille i plus eller minus korrigerer du mængden af mad ...der virker for mig

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster