Jeg jævnt meget fustret over det, da det er en meget væsentlig ting at have som en del af sin diæt jeg forsøger med alt min vilje styrke men hvergang jeg bare har spist en smule mere en 50G sider jeg og kigger på de sidste 70G i min talerken og er ved at brække mig, den fornemmelse fortsætter så langt op ad dagen hvor jeg på ingen måde har lyst til at spise noget og derfor skipper mit måltid 2,3 og 4... Og i 4 har jeg så 150G gryn mere indlagt i min kost plan...
Er der nogen der ved om det bare er mig der er en lille kælling? eller er der en real forklaring på det her? Jeg spiser fint brød, pasta, ris protein pandekager, altså mistænker jeg ikke gluten for at være problemet.
Jeg havde sat mit mål for 2017 om at ramme de 100kg PT vejer jeg 93... og det har stået lidt stille der siden års starten fordi jeg har kæmpet med de fucking havregryn og nok lidt nægter at overgive mig... hvis alle andre kan æde det lort så vil jeg sq også kunne...
Sommer sumarum er at jeg er i distress... hvad er der galt med mig? og hvis jeg nu ikke kan æde de lorte gryn hvad erstatter jeg det så med?
Håber ikke der er nogen der ude der har det samme problem for det er sq træls men håber der er en med løsningen
](./images/smilies/wallbash.gif)