- OBS: Det puttes i en shaker det hele og rystes. Også der drikkes der eller bare, mens nu nyder morgenen!

Håber i kan bruge det, og gi gerne kritik/råd.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pre Big Bang skrev:Jeg har ikke svært ved at få morgenmaden ned og mange elsker deres morgenmad og de ting der følger men hvorfor har du et problem med at spise et normalt måltid som mange ikke vil undvære af gode grunde?

Kristian Høst skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg har ikke svært ved at få morgenmaden ned og mange elsker deres morgenmad og de ting der følger men hvorfor har du et problem med at spise et normalt måltid som mange ikke vil undvære af gode grunde?
Bare fordi DU ikke har et problem med at kyle morgenmaden ned - kan der altså godt være andre som døjer med det.
Kender mange som bliver nødt til at tvinge den ned. Tag nu hatten af! :-)

Pre Big Bang skrev:Kristian Høst skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg har ikke svært ved at få morgenmaden ned og mange elsker deres morgenmad og de ting der følger men hvorfor har du et problem med at spise et normalt måltid som mange ikke vil undvære af gode grunde?
Bare fordi DU ikke har et problem med at kyle morgenmaden ned - kan der altså godt være andre som døjer med det.
Nå ja men det var jo heller ikke for at genere, jeg forstår bare ikke at det kan være så svært at spise sin morgenmad medmindre man lider af anoreksi og hvis dette er tilfældet må det være svært at få noget ud af ens træning.

peter n skrev:Pre Big Bang skrev:Kristian Høst skrev:Pre Big Bang skrev:Jeg har ikke svært ved at få morgenmaden ned og mange elsker deres morgenmad og de ting der følger men hvorfor har du et problem med at spise et normalt måltid som mange ikke vil undvære af gode grunde?
Nå ja men det var jo heller ikke for at genere, jeg forstår bare ikke at det kan være så svært at spise sin morgenmad medmindre man lider af anoreksi og hvis dette er tilfældet må det være svært at få noget ud af ens træning.
Dine indlæg er, som altid med dig, fuldstændig ubrugeligt og hamrende irrelevant.

Pre Big Bang skrev:jeg forstår bare ikke at det kan være så svært at spise sin morgenmad medmindre man lider af anoreksi

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster