Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BigHungry skrev:Hvor lang tid har du trænet seriøst? Hvad er dine maxløft? Hvad er dit indtag af carbs dagligt? Hvor længe har du oplevet problemet? Sørger du for at få et godt måltid med især proteiner og langsomt optagelige kulhydrater inden din træning? Og er du i kalorieoverskud?
Sådan generelt: Volumen er høj på B2B. Jeg vil klart anbefale, at man har en bodybulding-tilgang til det, forstået på den måde, at du har fokus på teknik, tempo, muskelaktivering, udtrætning og lignende. Det er en lidt anderledes tilgang i forhold til fx Stronglifts eller Starting Strength. Jeg har set folk, der er skiftet fra fx Stronglifts, hvor de har været meget styrkeorienteret i deres tilgang og grindet reps ud, og så efterfølgende har forsøgt sig med samme tilgang på B2B. Hvis du grinder 4x8 på først squat, så dødløft og derefter de tre rows-varianter, så er der en risiko for at du bliver træt og rammer et plateau.
Når det er sagt, så er det vigtigste at du får progression i de store basisøvelser som squat, dødløft, bænkpres og skulderpres. Med tiden burde det få dine andre løft op.
Hvis du er nybegynder og ikke har så høje maxløft vil jeg ikke ændre så meget, udover at deloade lidt og fokusere mere på teknik og aktvering fremfor kg på stangen. Hvis du ER blevet stærk, kan du ændre på volumen fx ved at køre 1x5 på dødløft og skifte cable rows ud med face-pulls.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster