Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1735
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1734

Følg bodybuilding.dk på

Svært ved at kontrollere vægten efter green face diet

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey.. Jeg har kørt green face diet som virkede utrolig godt.. jeg tabte en del kg og kropsfedt.. Men jeg undrer mig lidt over her efter jeg er stoppet med diæten har jeg haft svært ved at kontrollere min vægt... stoppede for 3 dage siden på 72,8 og idag ligger jeg på 74,1... Jeg forstår det ikke helt... Og skal lige siges at jeg har cuttet i flere måneder også før jeg begyndte på green face så tvivler på det er noget med væske eller den dur der... Nogen der kender noget til dette eller har nogle bud ?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvad spiser du nu kontra det før?

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 187.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Jamen før spiste jeg jo efter diæten.. dvs meget kød æg og grøntsager... Morgenmad var typisk æg og bacon, frokost noget kød med noget grøntsager til. og det samme om aftnen... nu spiser jeg bare almindeligt.. Havregryn til morgenmad fx... rugbrød med forskelligt pålæg til frokost.. et eller andet random kød med noget random til til aftensmad.. (igår var det kylling og grøntsager)...Altså jeg får en del flere carbs i og med at jeg jo er begyndt at spise carbs igen...

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Carbs holder vand og det gør en forøget mængde salt også. Desuden lagres carbsne nok også i musklerne og leveren igen - kunne sagtens være grunden.

Desuden er det meget normalt at vægten kan svinge 1-2 kilo +- i løbet af kort tid, sådan er din krop bare, så hvis du ikke tager flere kilo på i en længere periode må det jo siges at du ligger omkring ligevægts indtaget.

Sikker på at du også vejede dig under præcis samme forhold? Samme tidspunkt, efter toilet, samme mængde mad/vand i kroppen osv. ?

Styrkeliste

Alex789 skrev:Carbs holder vand og det gør en forøget mængde salt også. Desuden lagres carbsne nok også i musklerne og leveren igen - kunne sagtens være grunden.

Desuden er det meget normalt at vægten kan svinge 1-2 kilo +- i løbet af kort tid, sådan er din krop bare, så hvis du ikke tager flere kilo på i en længere periode må det jo siges at du ligger omkring ligevægts indtaget.

Sikker på at du også vejede dig under præcis samme forhold? Samme tidspunkt, efter toilet, samme mængde mad/vand i kroppen osv. ?

Og det lyder heller ikke til at du "tæller" kalorierne så der kunne også være en overraskelse da kulhydraterne hurtigt bliver til mange kcal, i forhold til proteinen fra før det mætter en del.

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster