Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1710
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1708

Følg bodybuilding.dk på

Sygdom og kostplan?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Er lige pt syg, og har svært ved at følge min kostplan, jeg bulker pt.. Har ingen appetit, hvor meget går du ud over træningen? Jeg går ned og træner selv om jeg har det lidt skidt, men kan bare ikke få særlig meget mad ned.
-Alle unødvendige kommentere kan jeg ikke bruge til en skid, så venligst prop dem et andet sted hen.. :)

Tak på forhånd :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Blive hjemme fra træning. Du forbrænder energi og skal derfor indtage mere. Du risikere at gør andre syge og det er egoistisk og dumt. Træning er takserende for kroppen og du skal derved bruge længere tid på at komme dig ovenpå din sygdom. Det går naturligvis ud over din træning, men hvor meget er umuligt at præcisere nærmere. Tag den tid det tager og prøv så vidt muligt at indtage de fødevare du kan klare, så du får noget indenbords. God bedring.
Sidst rettet af Magnuskvib 17. mar 2014, 16:53, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 185

Styrkeliste
- Bænkpres: 137.50
- Squat: 175.00
- Dødløft: 225.00

Det var da ekstremt egoistisk at træne med sygdom i kroppen.. bliv nu hjemme indtil du er rask, i stedet for at smitte alle mulige andre. At du ligger syg et par dage og ikke helt får den mængde mad du gerne vil have har minimal betydning.
Brugeravatar

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

http://news.bodylab.dk/artikler/2094-tr ... man-er-syg

Som de andre sagde, så bliv hjemme og bliv rask. Du kan evt. spise meget mad med mange antioxidanter som f.eks. grøntsager. Hvis du har svært ved, at få dine kalorier ned.. så prøv som basis at få de nødvendige proteiner. Drik nogle shakes. Det er langt fra optimalt - dog bedre end ingenting.

Reputation point: 25

Kostplan: Vis kostplan

TankeN skrev:Det var da ekstremt egoistisk at træne med sygdom i kroppen.. bliv nu hjemme indtil du er rask, i stedet for at smitte alle mulige andre. At du ligger syg et par dage og ikke helt får den mængde mad du gerne vil have har minimal betydning.

Gider du slappe af? Og lade vær med at kalde mig egoist. Kan du så komme væk fra mit indlæg.. Tak på forhånd.

Magnuskvib skrev:Blive hjemme fra træning. Du forbrænder energi og skal derfor indtage mere. Du risikere at gør andre syge og det er egoistisk og dumt. Træning er takserende for kroppen og du skal derved bruge længere tid på at komme dig ovenpå din sygdom. Det går naturligvis ud over din træning, men hvor meget er umuligt at præcisere nærmere. Tag den tid det tager og prøv så vidt muligt at indtage de fødevare du kan klare, så du får noget indenbords. God bedring.

Jeg takker for svaret. Klart noget jeg kunne bruge :D
-forsat god aften.

Thelittleone skrev:http://news.bodylab.dk/artikler/2094-traening-nar-man-er-syg

Som de andre sagde, så bliv hjemme og bliv rask. Du kan evt. spise meget mad med mange antioxidanter som f.eks. grøntsager. Hvis du har svært ved, at få dine kalorier ned.. så prøv som basis at få de nødvendige proteiner. Drik nogle shakes. Det er langt fra optimalt - dog bedre end ingenting.

Tusind tak for svaret, det syndt at alle ikke kan svarer på samme måde :D
Forsat god aften til dig også :)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster