siden i sidste mandag har jeg haft kvalme, hvilet blev bedre med træning hver aften, hvor efter kvalmen så kommet igen næste dag og fortsat sådan indtil i torsdags hvor jeg begyndte at hoste lidt. det førte til at jeg i fredags modvilligt lagde mig syg med en mild halsbetændelse (38.5 i feber, vildt ondt i halsen, hoste, ondt i ører og hoved samt forkølelse). meningen var at jeg skulle have trænet fredag, lørdag og søndag, da jeg havde holdt min hviledag tidligere på ugen. dette måtte jeg droppe, da jeg simpelthen havde det for dårligt. heldigvis går det fremad nu, men er jeg rask nok til at træne på onsdag? - jeg har ikke feber, men er forkølet, hoster stadig en del og har ondt i hovedet, men har dog fået min stemme tilbage. vil det forværre min sygdom at træne hvis det allerede går den rette vej?
hvis jeg ikke træner på onsdag har jeg ikke trænet i 6 dage, og normalt træner jeg hver dag.
hvad er klogest i denne situation? skal jeg bare igang eller skal jeg skippe træningen endnu en dag? jeg vil ikke være syg længere også pga. gymnasie!
hvad skal jeg gøre? jeg savner fitnesscentret helt vildt