Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 677
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 674

Følg bodybuilding.dk på

symmetri

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hey bb.dk

jeg har efter hånden trænet i et par år, og har taget godt på og det hele kost er på plads og søvn er super.

jeg har dog et problem med symmetri i kroppen. jeg har spillet badminton i mange år, hvilket har gjort at mine muskler i højre side af kroppen, skuldre, arme bryst, og dele af ryggen er det større end venstre side. det er ikke umiddelbart noget man kan se, men jeg ved det er sån, og det er træls nok i sig selv, er der nogen der har haft lignede problem, og er der nogen der kan mulige løsninger på dette problem ?

på forhånd tak

Reputation point: 0

Geografisk sted: frederikshavn

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

MSN skrev:hey bb.dk

jeg har efter hånden trænet i et par år, og har taget godt på og det hele kost er på plads og søvn er super.

jeg har dog et problem med symmetri i kroppen. jeg har spillet badminton i mange år, hvilket har gjort at mine muskler i højre side af kroppen, skuldre, arme bryst, og dele af ryggen er det større end venstre side. det er ikke umiddelbart noget man kan se, men jeg ved det er sån, og det er træls nok i sig selv, er der nogen der har haft lignede problem, og er der nogen der kan mulige løsninger på dette problem ?

på forhånd tak

Ikke noget man kan se? Men du ved det er sådan. Hm hvad er problemet så? hvis det ikke kan ses og du ikke får følgeproblmer deraf?

:?
Månedens skribent: December 2007

Logbog: Vis logbog

Dit nervesystem kan have bedre kontakt med din venstre eller højre del af kroppen. Min kiropraktor rettede mere eller mindre op på det, for mit vedkommende.
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

bjørnen: ok, var det noget du snakkede med ham om eller hva ? fordi så vil jeg sku da li rende der ned og høre.

CJ: ja, problemet er da at jeg kan mærke det, og efter hånden som min krop udvikler sig, vil forskellene blive mere og mere tydelige, så vil jeg se om det man kan noget ved det inden, for at tage det i opløbet.

Er du sikker på at det er pga. badmintonen? Det kunne også bare være at du er genetisk opbygget sådan, og i sådanne tilfælde er der ikke ret meget at gøre ved det. Men hvis du ligefrem kan mærke det, er det højst sandsynligt pga. sporten.

nej .. jeg ved ik om det er sporten, men det var mere som info, for li umiddelbart ku det vel ha betydning.. aner ik om det betyder noget, men har ingen andre forklaringer på det ellers.

MSN skrev:nej .. jeg ved ik om det er sporten, men det var mere som info, for li umiddelbart ku det vel ha betydning.. aner ik om det betyder noget, men har ingen andre forklaringer på det ellers.

Hvor lang tid har du trænet for at få det stabeliseret? Altså hvis du kigger på pro tennisspillere så vil deres arm med ketjeren i hånden være større! På Refael Nadal f.eks, er det rimeligt tydeligt at hans venstre er større end den højre, og sådan er han ryg, bryst og skulder sikkert også bygget op!
Tror ikke du skal være urolig, den skal nok komme!
Der er ingen smalle steder i Bredgade.
Brugeravatar

Geografisk sted: Hørsholm,Dk

Træner her: FitnessDK Birkerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 4.00
- Squat: 8.00

det er gået op for mig sån det sidste halve år, og det er sån set siden da jeg har prøvet at rette op på det. såh. og ja, har set Nadal og ikke mindst Agassi, men det er jo heller ikke just det look man træner efter.

ville sån set bar høre om der var nogen der havde en god ide..

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster