Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 846
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 844

Følg bodybuilding.dk på

Tab fedtet og opbyg muskelmasse

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at tabe fedtet her til sommer, så min mavemuskler kommer mere frem. Jeg har lige pt. en fedtprocent på omkring 14-15 %. Jeg er ikke meget for det der med at ligge i kalorieunderskud, og have et lavt energiniveau, fordi jeg spiller badminton på eliteplan, og skal helst have energi til træning. Min teori lyder så på, om man ikke ved hjælp af en masse cardiotræning i måske 30-60 minutter på fuld knald, og nogle piller der øger fedtforbrændingen kunne hjælpe på at opbygge muskler samtidig med at man forbrænder fedt? eller er jeg helt gal på den? Kom evt. med nogle idéer til at forbrænde fedt og opbygge muskler samtidig. Eller hvis dette er helt umuligt, en metode hvor man lynhurtigt kan forbrænde fedtet uden at miste muskelmasse, evt med en pille.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du laver 30-60minutters cardio vil du jo forbrænde kalorier = du vil være i kalorieunderskud :)

Jeg kender i hvert fald ikke metoden til at tabe sig uden at lægge i kalorieunderskud ;)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog

nicklas-m skrev:Hej,

Jeg kunne godt tænke mig at tabe fedtet her til sommer, så min mavemuskler kommer mere frem. Jeg har lige pt. en fedtprocent på omkring 14-15 %. Jeg er ikke meget for det der med at ligge i kalorieunderskud, og have et lavt energiniveau, fordi jeg spiller badminton på eliteplan, og skal helst have energi til træning. Min teori lyder så på, om man ikke ved hjælp af en masse cardiotræning i måske 30-60 minutter på fuld knald, og nogle piller der øger fedtforbrændingen kunne hjælpe på at opbygge muskler samtidig med at man forbrænder fedt? eller er jeg helt gal på den? Kom evt. med nogle idéer til at forbrænde fedt og opbygge muskler samtidig. Eller hvis dette er helt umuligt, en metode hvor man lynhurtigt kan forbrænde fedtet uden at miste muskelmasse, evt med en pille.

... for at svare på dit spørgsmål, ja, du er helt gal på den! Tag dig sammen istedet for at lede efter piller som kan gøre arbejdet for dig!
Der er en vej til en muskuløs og veltrænet krop, og det er gennem slid i træningscenteret og planlægning i køkkenet! Hvad du ønsker er en hurtig løsning til en superkrop, og det får du ikke på den tid du ønsker uden brug af ulovlige medikamenter! Begynd at træn seriøst, og lig dig i kcal underskud for at smide fedtet! Drop dine ideer om at indtage en magisk pille der gør dig til supermand!
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Havde heller ikke tænkt mig at gøre noget ulovligt. Havde bare hørt om denne pille der hedder trimlet, som jeg fik af vide var lovlig, og skulle være en god idé. Men så tilbage til det der med man ikke kan forbrænde fedtet, uden at ligge i kalorie underskud. Er der så en måde at tabe fedtet uden at miste muskelmasse, hvor jeg stadig har energi nok til badmintontræning, konditionstræning og styrketræning?

nicklas-m skrev:Havde heller ikke tænkt mig at gøre noget ulovligt. Havde bare hørt om denne pille der hedder trimlet, som jeg fik af vide var lovlig, og skulle være en god idé. Men så tilbage til det der med man ikke kan forbrænde fedtet, uden at ligge i kalorie underskud. Er der så en måde at tabe fedtet uden at miste muskelmasse, hvor jeg stadig har energi nok til badmintontræning, konditionstræning og styrketræning?

http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybuilding/bodybuilding/cut-til-sommer.html Læs den her artikel!

Kort forklaret så er du nødt til at ligge i underskud for at tabe dig, dvs. indtage mindre end du forbrænder! For stadig at have energi nok til badminton, kan du jo planlægge din kost sådan, at du får en større del af dine kcal i timerne op til din badmintontræning!
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 175.00

Tak for hjælpen, det vil jeg så prøve :-)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster