Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nicklas-m skrev:Hej,
Jeg kunne godt tænke mig at tabe fedtet her til sommer, så min mavemuskler kommer mere frem. Jeg har lige pt. en fedtprocent på omkring 14-15 %. Jeg er ikke meget for det der med at ligge i kalorieunderskud, og have et lavt energiniveau, fordi jeg spiller badminton på eliteplan, og skal helst have energi til træning. Min teori lyder så på, om man ikke ved hjælp af en masse cardiotræning i måske 30-60 minutter på fuld knald, og nogle piller der øger fedtforbrændingen kunne hjælpe på at opbygge muskler samtidig med at man forbrænder fedt? eller er jeg helt gal på den? Kom evt. med nogle idéer til at forbrænde fedt og opbygge muskler samtidig. Eller hvis dette er helt umuligt, en metode hvor man lynhurtigt kan forbrænde fedtet uden at miste muskelmasse, evt med en pille.

nicklas-m skrev:Havde heller ikke tænkt mig at gøre noget ulovligt. Havde bare hørt om denne pille der hedder trimlet, som jeg fik af vide var lovlig, og skulle være en god idé. Men så tilbage til det der med man ikke kan forbrænde fedtet, uden at ligge i kalorie underskud. Er der så en måde at tabe fedtet uden at miste muskelmasse, hvor jeg stadig har energi nok til badmintontræning, konditionstræning og styrketræning?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster