Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kunne egentligt godt tænke mig at vide hvor du har dette fra ??Rotco skrev:jeg ved man tager fra 1-7 kg. på af kreatin
Rotco skrev:Ved brug af kreatin, træning og god kostplan vil man nå gode resultater i den sidste ende når man stopper med kreatin. Ikke?

Rotco skrev:Det jeg mente var nu også 1-7 kg. i VAND :-)
hvis jeg vejer 80 kg. og jeg begynder på kreatin vil jeg tage mellem 1-7 kg. på (vand pt. som lagrer sig i musklerne)...
Det jeg så mener er:
Når man stopper med kreatin vil den måneds træning, eller 2 måneders træning vel gøre gavn for mig... Jeg kan vel også have forbrændt en masse fedt på de 1-2 måneder via træningen og endda have tabt mig når man har tabt alt VANDET igen?
Da man jo som sagt har både kostplan og træning til det...?

..
pisse trælst, well sådan går det når man er/var nørd som mig.
. Det lyder for mig som om, at du ikke har særlig meget forstand på BB, så jeg vil råde dig til at træne BB et halvt år inden du begynder at lege med de rigtig store vægte.

Rotco skrev:Må indrømme at du så enten ikke har læst ordentligt eller at jeg ikke har forklaret mig ordentligt (tror ikke det er rigtigt)...
Well, jeg vil ikke være Body Builder... Jeg vil være pæn, hvem har sagt jeg vil ligne arnold? Jeg siger jeg ikke vil være stor... Bare pæn...

Rotco skrev:
Må indrømme at du så enten ikke har læst ordentligt eller at jeg ikke har forklaret mig ordentligt (tror ikke det er rigtigt)...
Well, jeg vil ikke være Body Builder... Jeg vil være pæn, hvem har sagt jeg vil ligne arnold? Jeg siger jeg ikke vil være stor... Bare pæn...
Du siger du ikke vil være body builder, men være pæn... Body building handler om at bygge en krop op, ergo at gøre den pæn.
Du har sagt at du ikke vil ligne Arnold. Det jeg mente var at du sagtens kan body builde uden at blive Arnold-stor. Du får det til at lyde som om, at efter en måned nede i centeret er man blevet kæmpe stor

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster