Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1781
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1778

Følg bodybuilding.dk på

Tab ved kreatin - læs og forstå

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Heysa...

Jeg træner en del og har besluttet nu at tage kreatin.
Jeg har købt kreatin og vil gerne vide 1-2 ting..
Well, jeg ved man tager fra 1-7 kg. på af kreatin og alle 1-7 kg forsvinder igen ved stoppelse af brugen.

Men mit spørgsmål er så, folk siger de ikke vil tage kreatin pga. de kg. man tager på. Mit spørgsmål er så, jo hårde du træner om du er på kreatin eller ikke er, så forbrænder du stadig fedt, og når man har kostplanen i orden så taber man sig også der.
Altså når man stopper helt med kreatin så er man vel ligemeget hvad (selvfølgelig hvis man træner og kosten er i orden) tyndere end før.

Korte træk:
- Ved brug af kreatin, træning og god kostplan vil man nå gode resultater i den sidste ende når man stopper med kreatin. Ikke? Når man jo har lavet et stykke arbejde anyway

/Rotco

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Syntes du skriver dit spørgsmål NOGET snørklet ?! :? Kunne egentligt godt tænke mig at vide hvor du har dette fra
Rotco skrev:jeg ved man tager fra 1-7 kg. på af kreatin
??
Tror muligvis du har misforstået noget. Du tager ikke fedt på hvis du begynder at tage kreatin over en periode, men man kan lager vand i musklerne. Det forsvinder ganske rigtigt igen når du ophører dit kreatinindtagen og du vil tabe dig "lidt".

Rotco skrev:Ved brug af kreatin, træning og god kostplan vil man nå gode resultater i den sidste ende når man stopper med kreatin. Ikke?

Ganske rigtigt !

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det jeg mente var nu også 1-7 kg. i VAND :-)

hvis jeg vejer 80 kg. og jeg begynder på kreatin vil jeg tage mellem 1-7 kg. på (vand pt. som lagrer sig i musklerne)...

Det jeg så mener er:

Når man stopper med kreatin vil den måneds træning, eller 2 måneders træning vel gøre gavn for mig... Jeg kan vel også have forbrændt en masse fedt på de 1-2 måneder via træningen og endda have tabt mig når man har tabt alt VANDET igen?

Da man jo som sagt har både kostplan og træning til det...?

Rotco skrev:Det jeg mente var nu også 1-7 kg. i VAND :-)

hvis jeg vejer 80 kg. og jeg begynder på kreatin vil jeg tage mellem 1-7 kg. på (vand pt. som lagrer sig i musklerne)...

Det jeg så mener er:

Når man stopper med kreatin vil den måneds træning, eller 2 måneders træning vel gøre gavn for mig... Jeg kan vel også have forbrændt en masse fedt på de 1-2 måneder via træningen og endda have tabt mig når man har tabt alt VANDET igen?

Da man jo som sagt har både kostplan og træning til det...?

Du træner altså ikke BB eller hvad?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Kostplan: Vis kostplan

BB aka Body Building <-- regner med det er rigtigt...

Må indrømme at mine mål ikke er at have en arm på 50-60 cm i omkreds.. (hvis det overhovedet er muligt) :-)

Jeg vil ikke sige jeg er stor i forvejen, men jeg er ikke lille, måske også pga. min overvægt :D ..

Men, jeg vil gerne være pæn, ikke store blodsprængte muskler, mit mål er sådan set at tabe mig en helt del via træning/motion og maden. Dog vil jeg gerne være lidt større (hvilket betyder flere kcal) og mere træning..

Korte træk:
- Vil ikke veje 200 kg. og ligne arnold
- Vil gerne tabe mig, men samtidig være i form og blive LIDT større
- Mit mål er 6-pack, ligemeget hvor lang tid jeg skal spise sundt
---------------
Vil for øvrigt sige jeg har været så overvægtig jeg måske endda har fået "tævepatter" :D pisse trælst, well sådan går det når man er/var nørd som mig.

Det er jo ikke sådan du vågner en morgen og pludselig er lige så stor som Arnold, fordi du har taget kreatin ](*,). Det lyder for mig som om, at du ikke har særlig meget forstand på BB, så jeg vil råde dig til at træne BB et halvt år inden du begynder at lege med de rigtig store vægte.

Må indrømme at du så enten ikke har læst ordentligt eller at jeg ikke har forklaret mig ordentligt (tror ikke det er rigtigt)...

Well, jeg vil ikke være Body Builder... Jeg vil være pæn, hvem har sagt jeg vil ligne arnold? Jeg siger jeg ikke vil være stor... Bare pæn...

Nej du vil ikke miste resultatet når man stopper, hvis bare du fortsætter med god kostplan og ordentlig træning..
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Rotco skrev:Må indrømme at du så enten ikke har læst ordentligt eller at jeg ikke har forklaret mig ordentligt (tror ikke det er rigtigt)...

Well, jeg vil ikke være Body Builder... Jeg vil være pæn, hvem har sagt jeg vil ligne arnold? Jeg siger jeg ikke vil være stor... Bare pæn...

Du siger du ikke vil være body builder, men være pæn... Body building handler om at bygge en krop op, ergo at gøre den pæn.

Du har sagt at du ikke vil ligne Arnold. Det jeg mente var at du sagtens kan body builde uden at blive Arnold-stor. Du får det til at lyde som om, at efter en måned nede i centeret er man blevet kæmpe stor.

nej du taber ikke masse efter du stopper med at tage kretin, for du evt nok protein i din kost?
hvis nej, vil jeg anbefale bodylab whey 80

Rotco skrev:
Må indrømme at du så enten ikke har læst ordentligt eller at jeg ikke har forklaret mig ordentligt (tror ikke det er rigtigt)...

Du siger du ikke vil være body builder, men være pæn... Body building handler om at bygge en krop op, ergo at gøre den pæn.

Du har sagt at du ikke vil ligne Arnold. Det jeg mente var at du sagtens kan body builde uden at blive Arnold-stor. Du får det til at lyde som om, at efter en måned nede i centeret er man blevet kæmpe stor

drop det nu bare..
Træning er en livsstil.!

Geografisk sted: 7100 Vejle

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster