Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

tabe fedt på maven ,og få flere muskler

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej Jeg er ved at blive helt firkantet i hovedet der er så mange forskellige artikler og meninger på nettet. er der nogen der simpelt kan fortælle mig om det er et helt umuligt mål at opnå større muskler og tabe det sidste fedt på maven.
Jeg er 34 år gl 180cm høj , har siden sommer ferien tabt mig fa 86kg til 75 kg.ved at spise mindre og bruge en crosstræner der hjemme ,men så syntes jeg at alle mine muskler forsvandt og besluttede mig for at begynde i et styrke center igen.
da jeg begyndte havde jeg en fedt % på 12,3%, og læste mig frem til at jeg skulle ha godt 3000kcal om dagen for at gaine, hvilket jeg så lavede en kost plan til , men på 3 uger tog jeg så 3kg fedt på (fedt % på16%) og det var jo ikke meningen. nu skal jeg så ha smidt det igen ,men vil osse gerne ha større muskler så kan jeg tabe fedtet og sammentiedigt få større muskler ? elelr skal jeg blive ved med at træne efter muskler og så til forårret gå efter at tabe mig ? har nu justeret mit mad ned til 1800kcal da ham der lavede min krops analyse mente at jeg maks skulle ha 1700kcal ( kost/index.php?u=9199 ) Jeg træner 6 dage i ugen , 3 dage ,1 dag fri og 3 dage igen ,hvor hele kroppen køres igennem på de 3 dage.
Håber der er nogen der vil hjælpe mig med at få mig på rette kurs til at nå en god form inden sommer.
mvh jacob b
jacob ø bested

Reputation point: 0

Geografisk sted: haslum norge

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 80.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

"A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools."
Brugeravatar

Reputation point: 75

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 133.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

om det er et helt umuligt mål at opnå større muskler og tabe det sidste fedt på maven.

Det er muligt ja. At gøre det på samme tid uden steroider er usandsynligt eller vil tage voldsomt lang tid.

Dine muskler forsvandt fordi du var i et kalorie underskud og ikke udførte fysisk arbejde eller styrketræning for at motivere kroppen til at bibeholde muskelmasse (det er hvis du havde markant masse under dit lag af fedt).

Du tog ikke 3 kg fedt på, du tog en masse vand på da du begyndte at spise mere (lad mig gætte, du fik dit overskud ved at indtage flere kulhydrater??)

Det du skal gøre lige nu, er at beslutte dig: Vil du ned i fedtprocent eller op i muskelmasse? Vælg en og dediker dig til målet. Uanset hvad skal du lave styrketræning for at undgå muskeltab eller for at øge muskelmassen.
I mellemtiden skal du fikse dit program. Det er sandsynligvis elendigt.
Brugeravatar

Reputation point: 259

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster