Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1577
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1574

Følg bodybuilding.dk på

Tager på, sundt eller usundt?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey jeg er en knægt på 17 år.

Jeg har ikke trænet særlig meget, men har altid været veltrimmet, også grundet jeg nok er rigtig tynd. For en månedstid siden begyndte jeg at tage det mere seriøst, og tjekke op på det jeg spiste, og begyndte at få andre madvaner, og spise nogle flere gange om dagen.

Jeg har levet af pizza burger kage og slik i flere uger, uden at kunne se det på min krop.

Den sidste måned har jeg sørget for at få en masse proteiner, men har helt glemt kalorierne. Det jeg går mest efter er egentlig bare at blive lidt større, muskel samt "fedt?" Jeg tror ikke jeg får så svært ved at cutte.

Jeg har taget 4kg på de sidste 4 uger, overraskende nok. Men spørgsmålet er bare om det er på den usunde måde, fordi når jeg regner sammen så får jeg ikke de 500kalorie i overskud jeg burde. Men har læst mig til overskud af protein omdanner sig til fedt?.

Så mit spørgsmål lyder på, om det er en usund måde jeg har taget på, eller er det bare at forsætte sådan som jeg gør.
Og hvis nogen har nogle forslag til mad med både protein og kalorier i, må i meget gerne tilføje..
stats:
184cm høj, 71,8kg. (startede på ca. 68) Og meget "veltrimmet" ..

Tak på forhånd :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

fraitwo skrev:Hey jeg er en knægt på 17 år.

Jeg har ikke trænet særlig meget, men har altid været veltrimmet, også grundet jeg nok er rigtig tynd. For en månedstid siden begyndte jeg at tage det mere seriøst, og tjekke op på det jeg spiste, og begyndte at få andre madvaner, og spise nogle flere gange om dagen.

Jeg har levet af pizza burger kage og slik i flere uger, uden at kunne se det på min krop.

Den sidste måned har jeg sørget for at få en masse proteiner, men har helt glemt kalorierne. Det jeg går mest efter er egentlig bare at blive lidt større, muskel samt "fedt?" Jeg tror ikke jeg får så svært ved at cutte.

Jeg har taget 4kg på de sidste 4 uger, overraskende nok. Men spørgsmålet er bare om det er på den usunde måde, fordi når jeg regner sammen så får jeg ikke de 500kalorie i overskud jeg burde. Men har læst mig til overskud af protein omdanner sig til fedt?.

Så mit spørgsmål lyder på, om det er en usund måde jeg har taget på, eller er det bare at forsætte sådan som jeg gør.
Og hvis nogen har nogle forslag til mad med både protein og kalorier i, må i meget gerne tilføje..
stats:
184cm høj, 71,8kg. (startede på ca. 68) Og meget "veltrimmet" ..

Tak på forhånd :)

Hej fraitwo

Som du selv siger, og ud fra dine stats er du nok en af de typiske tynde drenge med tydelige mavemuskler :)

Er det, det du spiser nu eller hvordan skal det forståes?
"Jeg har levet af pizza burger kage og slik i flere uger, uden at kunne se det på min krop."

Jeg har pakket 15,5 kg på kroppen på 5 måneder nu, og har nogenlunde fulgt dette:

Morgenmad 7.20: Havregryn + sukker + mælk + rosiner
10.30: 2 æg, 1 rugbrød med kødpålæg, en håndfuld nødder, et stort glas mælk, 2 riskiks, 1 stk frugt
13.00: 2 rugbrød med kødpålæg, en håndfuld nødder, et stort glas mælk, 2 riskiks, 1 stk frugt
16.00: Preworkout(50g proteinpulver i shake)
19:00: Aftensmad, her er det alt muligt, men ofte ris + kylling + grøntsager
22.00: 2 rugbrød med tun, en håndfuld nødder, et stort glas mælk, 2 riskiks, 1 stk frugt

Hvis du ikke kan æde det på en gang kan du jo fjerne lidt til at starte med. Jeg synes det er en nem og god måde at bygge en massiv krop op på. Det har virket for mig, har dog fået nogle strækmærker for det, men jeg blev stor hurtigt :-) Det er kombineret med 6-dage træning i ugen, og max 5-6 drukture på de 5 måneder.

Mvh Knaegt, håber du kan bruge det til noget
"If you want to fly, you need to cut the shit that brings you down"
- Knaegt
Brugeravatar

Geografisk sted: Esbjerg

Styrkeliste
- Bænkpres: 124.00
- Squat: 135.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

har dog fået nogle strækmærker for det,

Han kan være en af de heldige der ikke for strækmærker af sådan en gang hardcore bulkning :)
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster