Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1135
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1132

Følg bodybuilding.dk på

The comeback

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Laaarsen skrev:
StefanM skrev:Hey, hyggeligt at hilse på dig :)


Jamen i lige måde da. Du virker som en flink fyr. :)
Men for satan, hvor snakkede dig og din kammerat i lang tid. Jeg var helt imponeret! hehe


Ja, jeg rystede også på hovedet af os bagefter :lol:

Men situationen var den, at jeg var totalt udmattet efter mine tunge pressesæt, han havde fået ondt i lænden af at squatte, og vi ikke havde set hinanden i over en måned. Så tror jeg at vi begge havde mistet mentaliteten for at træne og bare hyggede os. Normalt er jeg ellers ikke så glad for at træne hverken længe eller snakke så meget :D
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 902
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



StefanM skrev:
Laaarsen skrev:
StefanM skrev:Hey, hyggeligt at hilse på dig :)


Jamen i lige måde da. Du virker som en flink fyr. :)
Men for satan, hvor snakkede dig og din kammerat i lang tid. Jeg var helt imponeret! hehe


Ja, jeg rystede også på hovedet af os bagefter :lol:

Men situationen var den, at jeg var totalt udmattet efter mine tunge pressesæt, han havde fået ondt i lænden af at squatte, og vi ikke havde set hinanden i over en måned. Så tror jeg at vi begge havde mistet mentaliteten for at træne og bare hyggede os. Normalt er jeg ellers ikke så glad for at træne hverken længe eller snakke så meget :D


Hehe. Det er så også i orden engang i mellem. :) Jeg er dog heller ikke særlig glad for at snakke alt for meget, eller have alt for lange træninger. Det fungerer ikke for mig.
Men jeg fik godt nok en god griner på, da den übergay crossfitfyr med sjove lange tights og blå shorts ud over kom og squattede ved siden af mig. Der røg min koncentration! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Laaarsen skrev:
StefanM skrev:
Laaarsen skrev:
StefanM skrev:Hey, hyggeligt at hilse på dig :)


Jamen i lige måde da. Du virker som en flink fyr. :)
Men for satan, hvor snakkede dig og din kammerat i lang tid. Jeg var helt imponeret! hehe


Ja, jeg rystede også på hovedet af os bagefter :lol:

Men situationen var den, at jeg var totalt udmattet efter mine tunge pressesæt, han havde fået ondt i lænden af at squatte, og vi ikke havde set hinanden i over en måned. Så tror jeg at vi begge havde mistet mentaliteten for at træne og bare hyggede os. Normalt er jeg ellers ikke så glad for at træne hverken længe eller snakke så meget :D


Hehe. Det er så også i orden engang i mellem. :) Jeg er dog heller ikke særlig glad for at snakke alt for meget, eller have alt for lange træninger. Det fungerer ikke for mig.
Men jeg fik godt nok en god griner på, da den übergay crossfitfyr med sjove lange tights og blå shorts ud over kom og squattede ved siden af mig. Der røg min koncentration! :D


Ham har vi også hygget os over mange gange. Jeg så godt de utroligt farverige lange underbukser, som regel har han dog ikke noget indenunder de meget, meget korte shorts... Jeg ved ikke hvad det er bedst, men det er et ganske specielt syn... :D
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 902
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



StefanM skrev:
Laaarsen skrev:
StefanM skrev:
Laaarsen skrev:
StefanM skrev:Hey, hyggeligt at hilse på dig :)


Jamen i lige måde da. Du virker som en flink fyr. :)
Men for satan, hvor snakkede dig og din kammerat i lang tid. Jeg var helt imponeret! hehe


Ja, jeg rystede også på hovedet af os bagefter :lol:

Men situationen var den, at jeg var totalt udmattet efter mine tunge pressesæt, han havde fået ondt i lænden af at squatte, og vi ikke havde set hinanden i over en måned. Så tror jeg at vi begge havde mistet mentaliteten for at træne og bare hyggede os. Normalt er jeg ellers ikke så glad for at træne hverken længe eller snakke så meget :D


Hehe. Det er så også i orden engang i mellem. :) Jeg er dog heller ikke særlig glad for at snakke alt for meget, eller have alt for lange træninger. Det fungerer ikke for mig.
Men jeg fik godt nok en god griner på, da den übergay crossfitfyr med sjove lange tights og blå shorts ud over kom og squattede ved siden af mig. Der røg min koncentration! :D


Ham har vi også hygget os over mange gange. Jeg så godt de utroligt farverige lange underbukser, som regel har han dog ikke noget indenunder de meget, meget korte shorts... Jeg ved ikke hvad det er bedst, men det er et ganske specielt syn... :D


Jeg slap heller ikke for ham i dag. Samme outfit som sidst. :8
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Selvom jeg havde ondt i albuen, følte mig træt og sløj fik jeg alligevel trænet en udemærket omgang skuldre og arme.

Front presses i smith, kg. uden stang:
50 kg: 1x5 reps
60 kg: 1x5 reps
70 kg: 2x5 reps
80 kg: 1x5 reps, 1x3 reps
70 kg: 1x5 reps

Laterals maskine, 30 sek. hvile mellem sæt:
"45": 1x8 reps
"50": 1x8 reps
"55": 1x8 reps
"60": 1x8 reps
"65": 1x8 reps
"70": 1x8 reps
"75": 1x8 reps
- Synes egentlig ikke, de var specielt hårde. Maskinen er langt bedre til ect. træning.

Facepulls:
"20": 1x8 reps
"25": 1x8 reps
"30": 2x8 reps

DB skulderpres tempo 4-0-1:
24 kg: 1x5 reps
25 kg: 1x5 reps
26 kg: 1x5 reps
28 kg: 2x5 reps

EZ cable curls 30 sek. hvile mellem sæt:
"60": 3x8 reps
"70": 2x8 reps

CG bænk:
80 kg: 1x6 reps
90 kg: 2x6 reps
100 kg: 1x5 reps, 1x3 reps
80 kg: 1x8 reps
- Albuen begyndte til sidst at gøre rigtig ondt, så stoppede her.

Concentration curls tempo 3-0-1:
12 kg: 1x10 reps
15 kg: 2x10 reps

One arm reverse pushdown tempo 3-0-1:
"7,5": 2x10 reps
"10": 1x10 reps

Calfpres tempo 3-0-1:
"170": 5x10 reps
- Note til mig selv: Sædet skal i hul 7 i stedet for 8. Får et langt bedre stræk på, når den er det!

Sluttede af med lidt torso supersættet med weighted crunches.
Egentlig en ganske god træning, forholdene taget i betragtning. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er eksamerne overstået og jeg begynder at træne igen. De første 2 gange bliver nok et lidt 2-split, og ellers vil mit 4-split stille og roligt gå igang igen, dog afbrudt af en tur til Norge på lørdag.
Under min eksamensperiode er der ikke blevet trænet overhovedet, og flere dage er der kun blevet spist 2 små måltider, da stress har nedsat min sult helt ekstremt. Overraskende nok havde jeg ikke tabt mig mere end 1 kg., da jeg vejede ind på 87 kg. til dagens træning. Jeg ser dog utrolig flad ud, hvilket selvfølgelig ikke kommer som nogen overraskelse. Styrken var faldet en del, men glæden ved at træne igen gav dog lige et boost ekstra.

Ben/ryg/biceps/bagskulder:

Squat:
80 kg: 1x5 reps
100 kg: 1x5 reps
110 kg: 1x5 reps
130 kg: 1x5 reps
140 kg: 1x3 reps
110 kg: 1x5 reps

Stift dødløft:
80 kg: 2x6 reps
90 kg: 2x6 reps
100 kg: 1x6 reps

Yates row:
80 kg: 1x5 reps
100 kg: 2x5 reps
105 kg: 1x5 reps
105 kg: 1x10 reps - The power of the mind. De spillede max!

Calf press tempo 3-0-1:
"110": 1x10 reps
"150": 4x10 reps - brændte som en i helved i min højre læg, hvilket var lækkert, da denne er mindre end den venstre. Skyldes måske mit ene ben er længere end det andet?

Pulldowns:
Blok 15: 1x6 reps
Blok 16: 1x6 reps
Blok 17: 1x6 reps
Blok 19: 2x6 reps
Blok 20(ud af 20): 1x6 reps

BB curls:
40 kg: 3x8 reps
35 kg: 2x8 reps

Bagskulder maskine - håndfladerne vandret:
"65": 1x8 reps + "75": 1x8 reps - var alt for nemt i starten.
"80": 2x8 reps

Incline hammer curls:
24 kg: 1x10 reps
20 kg: 1x10 reps
- her var fuldstændig udsolgt, men generelt en rigtig god træning taget alle faktorer i forbehold. :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Av, hvor er det hårdt at være igang igen. Lede doms i ryg, baglår og arme, men tager endnu en træning om en lille times tid. At man elsker det her, er nogle gange mig en gåde. :?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bryst/skulder/triceps:

Bænk:
90 kg: 1x5 reps
100 kg: 2x5 reps
105 kg: 2x4 reps - den ville sku ikke med den sidste.
100 kg: 1x5 reps
- Jeg prøvede mig af med noget pinky grip, og synes egentlig det kørte meget godt, så tror jeg holder fast i det.

Military:
50 kg: 1x5 reps
55 kg: 4x5 reps
- Føltes rigtig tung.

Incline bænk i smith, kg. uden stang:
60 kg: 2x6 reps
70 kg: 1x5 reps
60 kg: 1x6 reps

Siddende lateral raizes:
13 kg: 2x8 reps
12 kg: 1x8 reps

DB flyes:
20 kg: 1x8 reps
22 kg: 2x8 reps

Overhead bb tricep extension:
30 kg: 1x8 reps
35 kg: 4x8 reps

Supersættet med

Seated calf raizes, tæerne udad, tempo 3-0-1:
"30": 2x10 reps
"35": 3x10 reps

Robe pushdown:
15 kg: 1x10 reps
20 kg: 2x10 reps

- En udemærket træning. Dog gjorde mine doms, at nogle af sættene ikke fik max gas.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Off-day. Jeg er så ufattelig øm! :shock:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det var meningen, at jeg ville have trænet i morges, men da vækkeuret ringede kl 8:30, orkede jeg simpelthen ikke at komme ud af sengen. Ja, jeg har ferie fra studiet. Så jeg sov videre til kl. 11, og tog derefter på arbejde. I løbet af dagen fik jeg en hamrende hovedepine, men tog et par paracetamol og så gik det. Direkte hjem og lave nogle burgere og så til træning. Da jeg ankom kl. 19, var jeg fuldstændig klar på at squatte, men alt var optaget. Suk. Så typisk, når man virkelig har set frem til det. Synes egentlig, der var rigtig mange mennesker, selvom kl. var 19. Kan godt være det altid er sådan.

Calfpress i benpresmaskine tempo 3-0-1:
Blok 8: 5x10 reps

DB rows:
50 kg: 1x5 reps
56 kg: 1x5 reps
60 kg: 1x5 reps
66 kg: 1x5 reps
70 kg: 2x5 reps

Squat - som endelig var ledigt:
90 kg: 1x5 reps
110 kg: 1x5 reps
130 kg: 2x5 reps
140 kg: 1 + 5 reps - kg. var ved at falde af, så måtte racke den og starte forfra. :)
150 kg: 1x4 reps - Tror faktisk godt, jeg kan klemme en rep mere på, nu når jeg igen har lært at "hidse mig selv op", som jeg ellers har haft problemer med efter ECT programmet. Det er skønt, for man er sku bare langt stærkere, når man er lidt gal.

Sumo dødløft:
90 kg: 1x5 reps
110 kg: 1x5 reps
130 kg: 1x5 reps
150 kg: 2x5 reps

One-leg curls:
60 kg: 4x8 reps

Lat robe pullover(?) - har ingen anelse om, hvad den hedder. :) hehe.
20 kg: 2x8 reps
22,5 kg: 2x8 reps
25 kg: 2x8 reps

Calfpress maskine - 1 ben ad gangen, tempo 3-0-1:
"30": 2x10 reps
"50": 3x10 reps

One-arm bent over lateral raizes:
16 kg: 1x8 reps
20 kg: 2x8 reps

Doubble cable curls i tårn:
"20": 1x8 reps
"25": 1x8 reps
"30": 3x8 reps

Reverse bb curls:
20 kg: 1x10 reps
25 kg: 2x10 reps

Man ved bare, det har været en fantastisk træning, når ens short er smurt ind i blod. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Sjovt minde:

På den første af de 5 x 130 kg. squat sidst, slog jeg den største prut ved 4. rep. Grinte lidt for mig selv, men skulle da have den 5. med. Årh, jeg elsker når det sker! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Endnu engang fuckede min arm op. Nu er det fandme slut med squat, indtil det lort er i orden. Når jeg kommer hjem fra ferie, tager jeg til lægen og får en henvisning til fys.
Inden dagens træning havde jeg det som om, den var øm, men ikke sådan smerte-øm, så tænkte det nok skulle gå.

Bryst/skulder/triceps:

Bænk, normalt greb. PG gør mig ikke stærkere længere. Må bare indse, at jeg er blevet slap! :D
90 kg: 1x5 reps
100 kg: 1x5 reps
105 kg: 2x5 reps
110 kg: 1x3 reps
90 kg: 1x8 reps
- Generelt meget plaget af smerte i armen.

Pushpress:
50 kg: 1x5 reps
55 kg: 1x5 reps
60 kg: 1x5 reps
65 kg: 1x3 reps + 1x10 reps med 40 kg.
- Ingen smerte i armen.

Smith higher incline bænk, kg. uden stang:
60 kg: 2x6 reps
70 kg: 2x6 reps
80 kg: 1x3 reps + 60 kg: 1x6 reps + 40 kg. 1x8 reps
- Ingen smerte i armen.

Lateral raizes maskine:
"110": 3x8 reps
"50": 1x15 reps

Seated DB overhead tricep extension:
30 kg: 1x15 reps
36 kg: 1x8 reps
42 kg: 1x8 reps
45 kg: 1x6 reps - Boom, et styks fuldstændig smadret arm til mig. Den hang nærmest bare. Kunne ikke løfte min egen arm op i hovedehøjde - Skræmmende!

+ Lidt skrå og alm. abs. Dette var ret besværligt med en hængende arm.
Nu da jeg sidder og skriver det ind, kan jeg se, at jeg har glemt flyes. Synes godt nok også, det gik hurtigt. Virkelig flot!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu er jeg hjemvendt efter en tur op til svigerfamilien i Norge. Fantastisk tur.
Jeg finder mine karakterer til eksamenerne skuffende, dog alle bestået, derfor vil jeg nu give skolen endnu mere tid og fokus. Dette betyder at træningen bliver nedprioteret og jeg kun vil træne et fullbody program 3 gange om ugen. Startende fra i dag.

Front squat:
70 kg: 1x5 reps
90 kg: 2x5 reps
100 kg: 2x3 reps

Stift dødløft:
100 kg: 2x5 reps
110 kg: 1x5 reps
120 kg: 2x5 reps
- God kontakt med baglår.

Bænk:
100 kg: 2x5 reps
105 kg: 1x5 reps
110 kg: 2x3 reps

BOR:
100 kg: 4x8 reps

Supersættet med

Calf pres tempo 3-0-1:
"150": 4x10 reps + 10x"110" på den sidste.

Lateral raizes:
13 kg: 1x8 reps
15 kg: 2x8 reps

DB incline bænk:
30 kg: 1x12 reps - har ikke kørt øvelsen længe, så undervurderede mit træthed lidt.
38 kg: 1x8 reps
40 kg: 1x8 reps

Maskine preacher curls:
30 kg: 3x10 reps

V-bar pushdown:
"60": 1x10 reps
"70": 1x10 reps
"80": 1x10 reps

Træningen tog ca. 1½ time. Havde egentlig regnet med mere.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg morer mig lidt over, at de på tv2 snakker om, at protein hjælper en med at tabe sig. Hvilket jo har været kendt årevis. Erstat kaloriefyldigt mad med lav-kalorie mad og hvad får man? Færre kcal. Wow!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har stort set ikke trænet siden december, men i denne uge lykkedes det endelig at runde de 3 gange på en uge. Jeg holder mig til fullbody, da træningen er nedprioteret frem for studiet.

Dødløft:
130 kg: 1x5 reps
150 kg: 1x5 reps
170 kg: 1x1 - God form, men følte kun der var til en enkelt.
150 kg: 2x5 reps

Siddende leg curl:
"130": 1x5 reps
"150": 2x5 reps
"170": 1x5 reps
"150": 1x5 reps

Benpres:
200 kg: 3x8 reps

Bænkpres:
100 kg: 1x5 reps
105 kg: 1x5 reps
110 kg: 2x3 reps
100 kg: 1x5 reps

Cable lateral raizes:
"3,75": 2x8 reps
"5": 1x6 reps

BOR:
100 kg: 1x8 reps
110 kg: 2x8 reps

Incline bænkpres:
70 kg: 1x8 reps
75 kg: 1x8 reps, 1x5 reps + 70 kg: 1x3 reps

Pulldowns:
Blok 17: 3x8 reps

Siddende calf raizes tempo 3-0-1:
"30": 5x10 reps

Fransk pres:
40 kg: 3x10 reps

BB preacher curls:
30 kg: 1x10 reps
35 kg: 1x8 reps
30 kg: 1x10 reps

+ lidt mave.

Alt i alt en god træning. dejligt at være igang igen.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg træner normalt aldrig efter arbejde, men da jeg har lang dag i morgen og følte overskud, ville jeg gerne afsted i dag. :)

Front squat:
70 kg: 1x5 reps
90 kg: 2x5 reps
100 kg: 1x1 rep, tabte den på 2.
75 kg: 2x5 reps
- Jeg har brug for lidt råd til teknik i denne øvelse, da jeg synes, jeg er blevet hammer dårlig til den!

Goodmornings:
40 kg: 1x5 reps
50 kg: 1x5 reps
55 kg: 3x5 reps

Bænk:
100 kg: 1x5 reps
110 kg: 1x4 reps, 2x3 reps
100 kg: 1x5 reps

DB row:
56 kg: 3x8 reps

Siddende incline lateral raizes:
12, 5 kg: 1x8 reps
15 kg: 2x8 reps

Incline bænk i smith, kg. uden stang:
70 kg: 3x8 reps

CG pulldowns:
Blok 18: 1x8 reps
Blok 20: 2x8 reps

Calf press tempo 3-0-1:
"150": 5x10 reps - fik et rigtig godt "burn" på de sidste.

Front doubble cable curls:
Blok 5: 1x10 reps
Blok 6: 1x10 reps - den var utrolig presset.
Blok 5: 1x10 reps

Reverse grip pushdowns:
"20": 1x10 reps
"25": 2x10 reps

Snakkede lidt med StefanM efter træningen. Ganske hygggeligt. :)
Men for satan, hvor jeg hader masser af sne + modvind!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har brug for lidt råd til teknik i denne øvelse, da jeg synes, jeg er blevet hammer dårlig til den!


Umiddelbart vil jeg sige, at du skal ud og stå en fod breddere, og prøve at lære at bruge VL greb.



[youtube]Snakkede lidt med StefanM efter træningen. Ganske hygggeligt.
Men for satan, hvor jeg hader masser af sne + modvind![/youtube]

Jeg gav op til sidst og var nødt til at trække. Jeg kunne intet se og folk skøjtede rundt omkring mig. Tror det tog mig 15 minutter længere at komme hjem end det plejer :D
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 902
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



StefanM skrev:
Jeg har brug for lidt råd til teknik i denne øvelse, da jeg synes, jeg er blevet hammer dårlig til den!


Umiddelbart vil jeg sige, at du skal ud og stå en fod breddere, og prøve at lære at bruge VL greb.



[youtube]Snakkede lidt med StefanM efter træningen. Ganske hygggeligt.
Men for satan, hvor jeg hader masser af sne + modvind![/youtube]

Jeg gav op til sidst og var nødt til at trække. Jeg kunne intet se og folk skøjtede rundt omkring mig. Tror det tog mig 15 minutter længere at komme hjem end det plejer :D


Mht. til fodstillingen, så skifter jeg meget mellem bred og smal, men må prøve med en lidt breddere igen så. Det største problem ligger i at kunne holde stangen. VL greb vil jeg gerne lære, men er bange for, det også kan ødelægge mine albuer ligesom squatten?

Jeg var hardcore og bare cyklede. Var dog ved at blive kørt ned 2 gange, da jeg fandt ud af, jeg kørte i den forkerte side. :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Laaarsen skrev:
StefanM skrev:
Jeg har brug for lidt råd til teknik i denne øvelse, da jeg synes, jeg er blevet hammer dårlig til den!


Umiddelbart vil jeg sige, at du skal ud og stå en fod breddere, og prøve at lære at bruge VL greb.



[youtube]Snakkede lidt med StefanM efter træningen. Ganske hygggeligt.
Men for satan, hvor jeg hader masser af sne + modvind![/youtube]

Jeg gav op til sidst og var nødt til at trække. Jeg kunne intet se og folk skøjtede rundt omkring mig. Tror det tog mig 15 minutter længere at komme hjem end det plejer :D


Mht. til fodstillingen, så skifter jeg meget mellem bred og smal, men må prøve med en lidt breddere igen så. Det største problem ligger i at kunne holde stangen. VL greb vil jeg gerne lære, men er bange for, det også kan ødelægge mine albuer ligesom squatten?

Jeg var hardcore og bare cyklede. Var dog ved at blive kørt ned 2 gange, da jeg fandt ud af, jeg kørte i den forkerte side. :D


Det er jo bare at prøve sig lidt frem med bredden. Mht albuerne burde der, hvis du ellers lærer at spænde ordentligt op, ikke være ret meget belastning på albuerne i hverken backsquat, særligt highbar, eller frontsquat. Så det ville jeg ikke bekymre mig om, hvis jeg var dig :)

Jeg ved at det lyder frelst, og det naturligvis ikke nødvendigvis er sådan for alle, men at jeg lærte et VL greb i frontsquat har vitterligt betydet alverden for mig, ift dén øvelse. Før gav den mig ondt i skulderen på tunge vægte og jeg kunne slet ikke spænde ordentligt op. Jeg synes helt klart at det er besværet værd.
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 902
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



StefanM skrev:
Laaarsen skrev:
StefanM skrev:
Jeg har brug for lidt råd til teknik i denne øvelse, da jeg synes, jeg er blevet hammer dårlig til den!


Umiddelbart vil jeg sige, at du skal ud og stå en fod breddere, og prøve at lære at bruge VL greb.



[youtube]Snakkede lidt med StefanM efter træningen. Ganske hygggeligt.
Men for satan, hvor jeg hader masser af sne + modvind![/youtube]

Jeg gav op til sidst og var nødt til at trække. Jeg kunne intet se og folk skøjtede rundt omkring mig. Tror det tog mig 15 minutter længere at komme hjem end det plejer :D


Mht. til fodstillingen, så skifter jeg meget mellem bred og smal, men må prøve med en lidt breddere igen så. Det største problem ligger i at kunne holde stangen. VL greb vil jeg gerne lære, men er bange for, det også kan ødelægge mine albuer ligesom squatten?

Jeg var hardcore og bare cyklede. Var dog ved at blive kørt ned 2 gange, da jeg fandt ud af, jeg kørte i den forkerte side. :D


Det er jo bare at prøve sig lidt frem med bredden. Mht albuerne burde der, hvis du ellers lærer at spænde ordentligt op, ikke være ret meget belastning på albuerne i hverken backsquat, særligt highbar, eller frontsquat. Så det ville jeg ikke bekymre mig om, hvis jeg var dig :)

Jeg ved at det lyder frelst, og det naturligvis ikke nødvendigvis er sådan for alle, men at jeg lærte et VL greb i frontsquat har vitterligt betydet alverden for mig, ift dén øvelse. Før gav den mig ondt i skulderen på tunge vægte og jeg kunne slet ikke spænde ordentligt op. Jeg synes helt klart at det er besværet værd.


Kan vi så evt. tage en teknik-dag sammen? For jeg forstår vitterlig ikke, hvad jeg gør forkert i backsquat, siden mine albuer altid er ødelagt 2 uger efter.
Og mht. frontsquat vil jeg også gerne lære VL greb. Er ret overbevist om, at jeg kan flytte flere kg, hvis jeg holder ordenligt. Mine skuldrer har ihvertfald nogle utrolig flotte mærker i dag, og gør hammer nas! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Kommer du til træning/møde i dag ?
Deal with it..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1860
Tilmeldt: 14. feb 2009, 16:32
Geografisk sted: Odense
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 270.00
- Dødløft: 270.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan



Hippo skrev:Kommer du til træning/møde i dag ?


Stefan talte godt for, at jeg skulle dukke op, og ville også gerne have været der, men jeg havde allerede en aftale med kæresten først. :) Blev ham der jeres styrketrænings-ven valgt til noget? Og var det nogle gode punkter, der kom op?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fyldt med overskud tog jeg i dag en træning, hvor jeg ville prøve at se, hvad styrken egentlig lå på, og det endte med at være en aaaaalt for lang træning, men sindssyg god. :)

Dødløft:
120 kg: 1x5 reps
150 kg: 1x3 reps
170 kg: 1x1 rep
180 kg: 1x1 rep - den var lidt presset.
150 kg: 1x3 reps
120 kg: 1x5 reps

leg curls - et ben ad gangen:
60 kg: 2x5 reps
65 kg: 1x5 reps
75 kg: 2x5 reps

Benpres plateload:
200 kg: 1x8 reps
250 kg: 2x8 reps
270 kg: 1x8 reps + 200 kg: 1x10 reps + 100 kg: 1x20 reps = av.

Bænkpres:
100 kg: 1x5 reps
110 kg: 1x3 reps
115 kg: 1x3 reps - imponeret over mig selv.
120 kg: ½ reps - missede mit opspænd, og ville gerne have en spotter på.
120 kg: 1x2 reps - Med spotter og god form, dog var der meget lang squeeze på den sidste
105 kg: 2x5 reps

Yates row:
90 kg: 1x8 reps
110 kg: 3x8 reps - Super pump. dejlig mange veins.

DB skulderpres:
30 kg: 1x8 reps
36 kg: 1x6 reps
32 kg: 2x8 reps

Calf raizes:
Blok 12: 2x6 reps
Blok 14: 2x6 reps
Blok 15: 2x6 reps

Reverse grip pulldown:
Blok 15: 1x8 reps
Blok 16: 2x8 reps
- kørt med minimal pause.

Lateral raizes:
17 kg: 3x10 reps
- også uden nævneværdig pause.

BB curls:
35 kg: 3x10 reps
- 30 sek. hvile mellem sæt

DB one arm overhead extensions:
18 kg: 3x10 reps
- masser af overskud grundet for meget snak.

Hanging crunches:
Bw: 1x10 reps
Bw: 1x8 reps
Bw: 1x8 reps

Supersættet med

calfpres:
"150": 1x20 reps
"150": 1x15 reps
"150": 1x15 reps
- De to blev kørt uden pause.

Super træning. Dejligt at løfte tungt igen. Dog tog det alt for lang tid.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Min krop er ekstrem træt efter træningen igår.

Jeg prøvede at øve lidt teknik i både front squat med VL-greb og highbar squat. Intet af det gik særlig godt.

Front squat op til 3x80 kg
Back squat op til 3x110

Stift dødløft:
100 kg: 1x5 reps
105 kg: 4x5 reps

Supersættet med

Extensions:
"150": 2x10 reps
"170": 3x10 reps

Bænkpres:
100 kg: 1x5 reps
110 kg: 2x5 reps - prøvede nyt opspænd og det virkede tydeligvis. :)
120 kg: 1x2 reps
120 kg: 1x3 reps - Spottet af StefanM. Røven rørte ikke sædet.
- Generelt en vild fremgang i bænk, jeg har haft på det sidste.

BOR - dødløftet op:
100 kg: 1x8 reps
115 kg: 2x8 reps

Calf pres i benpressen tempo 3-0-1:
Blok 10: 5x10 reps - ramte virkelig perfekt.

Incline bænk:
80 kg: 1x8 reps
85 kg: 2x8 reps
- igen, god fremgang!

Latereal raizes:
10 kg: 1x20 reps - just for the fun of it. :)
18 kg: 2x8 reps

Pulldowns:
Blok 16: 3x8 reps

One arm robe pushdown:
12,5 kg: 3x10 reps

Incline db curls:
22 kg: 1x8 reps
20 kg: 2x8 reps

- og så ud og flytte for kæresten bagefter. Jesus, jeg er smadret i dag!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning var en meget underlig en af slagsen. Mit pre-work out meal var et fantastisk et af slagsen: 3 æg lavet til scramble eggs toppet med 30 g. cheddar ost, 2 stk. groft brød med 50 g. laks og et stort stykke Othello(?) lagkage. Mm!
Ellers have jeg glemt mine straps, så rygtræningen blev lagt fra optimal. Stefan rettede lidt på min teknik i front squat med VL-greb og vi forsøgte at løse mit albueproblem i alm. squat. Det skal lige siges, at lige så snart, du(Stefan) gik, så lavede jeg det forkert igen. Flot Kasper, virkelig virkelig flot!

Dødløft:
130 kg: 3x5 reps - og så boycuttede jeg den i protest mod manglende straps.

Siddende leg curls:
"150": 2x5 reps
"170": 3x5 reps

Front squat med VL-greb:
50 kg: 1x8 reps
70 kg: 2x5 reps
- Stefan kom og rettede og ellers kørte jeg nogle lette reps for at prøve at gøre det ordenligt, da jeg ellers smadrer mine fingre ved det. Meget ubehageligt.

Siddende calf raizes:
"40": 1x8 reps
"50": 4x8 reps - av
Kørte dem med godt langt stop i toppen

Bænk:
110 kg: 2x5 reps
120 kg: 2x3 reps
110 kg: 1x3 reps + 100 kg: 1x3 reps
- Jeg lavede alt forkert ved mit opspænd i sidste sæt. hehe.

Incline CS doubble db rows:
25 kg: 1x8 reps
30 kg: 2x8 reps

One arm db clean and press(?):
25 kg: 1x5 reps
30 kg: 2x3 reps
- Kørte skiftevis med højre og venstre arm. Meget udmattende egentlig!

Lateral maskine:
"60": 3x10 reps

Calf pres tempo 3-0-1:
"170": 3x10 reps

Reverse grip pulldown:
blok 16: 3x8 reps

Fransk pres:
40 kg: 3x10 reps

EZ cable curls:
"60": 3x10 reps

+ lidt mave.

Jeg synes egentlig, det var en meget mærkelig træning og kunne ikke helt finde gejsten i dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Man lærer det ikke på én gang. Bare rolig - vi prøver bare igen næste gang :)
You can't really be strong until you can see a funny side to things

Personlig træning og fysioterapi
Følg bloggen på http://www.MoosFit.dk, Facebook eller Instagram #MoosFit
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2009 Månedens skribent: Februar 2010
 
Reputation point: 902
 
Indlæg: 11744
Tilmeldt: 3. jul 2007, 23:20
Geografisk sted: www.moosfit.dk
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



StefanM skrev:Man lærer det ikke på én gang. Bare rolig - vi prøver bare igen næste gang :)


Jamen jeg vil altså lære det på én gang! :D Men lyder godt. Jeg giver ikke op. Vil simpelthen kunne squatte igen. Og tak for det! :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fucking lorte spasser computer som sletter hele min træning, når jeg kun mangler at skrive en øvelse ind!!
Jeg var træt, da jeg vågnede, men træningen gik egentlig overraskende godt. Jeg prøvede mig med alm. squat igen efter at have fået rettet lidt på min teknik, og det gik faktisk okay. Ikke de helt store smerter i armen. Har overvejet Voltaren gel. Nogle der har prøvet dette?

Squat:
100 kg: 1x5 reps
120 kg: 1x5 reps
130 kg: 1x3 reps
150 kg: 3x3 reps

Goodmornings, fokus på at komme laaaaangt ned og få god følelse i baglåret:
50 kg: 2x5 reps
60 kg: 3x5 reps

Bænk:
110 kg: 1x5 reps
115 kg: 1x5 reps
120 kg: 1x5 reps - havde spotter på, som måske hjalp lidt halvvejs oppe på den sidste rep, men ved det ikke helt. :)
110 kg: 2x5 reps
- Føles så godt at ramme på 5 reps med 115 kg. og 120 kg. i samme træningspas.

CS yates row i smith stativ, kg. pr. side:
30 kg: 2x8 reps
35 kg: 1x8 reps

Donkey raizes:
60 kg: 1x8 reps
80 kg: 2x8 reps
100 kg: 2x8 reps

Robe pullover:
En del tilpasningssæt.
20 kg: 1x8 reps
22,5 kg: 3x8 reps

Siddende lateral raizes:
15 kg: 3x8 reps

DB incline bænk:
40 kg: 1x8 reps
42 kg: 1x8 reps, 1x7 reps

BB preacher curls:
30 kg: 1x10 reps
35 kg: 1x10 reps, 1x9 reps

Reverse grip pushdown:
22,5 kg: 3x10 reps

Super træning. Jeg er ihvertfald ret ødelagt nu her til aften.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Min arm/albueled giver store smerter i dag, så derfor bliver squat endnu engang boycuttet. Suk. :(
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg havde nogle utrolig kedelige forelæsning i dag, og tog direkte på arbejde bagefter, hvor jeg skulle have ungerne med i svømmehallen. At bade er skide sjovt, men nej, hvor bliver jeg dog træt af det! Derfor havde jeg egentlig ikke regnet med en særlig succesfuld træning her til aften, men men men jeg tog fejl.

Rumænsk dødløft:
100 kg: 1x5 reps
130 kg: 2x5 reps
150 kg: 2x5 reps
- Taget i betragtning at jeg ikke havde straps er jeg egentlig fint tilfreds.

High bar squat:
100 kg: 3x8 reps
- Jeg er ikke fan af denne øvelse og synes det var forfærdeligt, men følte ikke den påvirkede min arm.

Liggende leg curls:
"150": 5x5 reps
- Kørt med 30 sek. hvilke mellem sættene.

Bænkpres:
110 kg: 1x5 reps
115 kg: 1x5 reps
120 kg: 1x5 reps
130 kg: 1x2 reps - Min spotter tvang mig til at smide 5 kg. skiver på i stedet for 2½, da han ikke gad tage en 2½ kg. skive. :D Der var egentlig til en mere, men følte mit venstre ben var ved at glide, så valgte at racke dem. De blev ellers kørt med godt overskud.
120 kg: 1x3 reps

DB rows:
42 kg: 3x8 reps
- Blev kørt meget strict med pause i toppen og ned og ligge død på gulvet hver gang. Også uden straps.

Lateral raizes:
18 kg: 3x8 reps

Incline bænk i smith, kg. uden stang:
60 kg: 3x8 reps

Supersættet med

CG pulldowns:
Blok 18: 1x8 reps
Blok 20: 2x6 reps
- 30 sek. hvile mellem supersættene

Calfpres:
"210": 3x8 reps

Supersættet med

Robe pushdowns:
"20": 2x10 reps
"25": 1x8 reps

Supersættet med

Standing doubble db curls:
20 kg: 3x10 reps
- Denne 3. dobbeltsupersætsrunde blev kørt fuldstændig uden pause overhovedet. Forholdsvis hårdt i længden. :)

Super godt træning. Jeg har lidt ondt i armen lige nu. Alt med hammergreb er dumt. Men ellers rigtig fedt at løfte 130 kg. i bænken igen. Det er godt nok længe siden sidst.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 310
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:55
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 210.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster