Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1029
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1026

Følg bodybuilding.dk på

The Power of Dropsets

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej...
Jeg har læst det der "The Power of Dropsets" program, og synes egentlig det lyder ganske fornuftigt. Men er der nogen der kan be- eller afkræfte om det er noget der dur ? :)

Jeg er rimelig øvet, har i hvert fald prøvet både Sheiko, HST og sådan nogle programmer, som er gået fint. Men jeg kan godt lide at fornye det lidt. Og jeg står her og har 2 måneders ferie, og der passede 8 uger mig fint. Jeg ligger på 100 kg i bænk, 130 i dødløft, og 120 i squat. Så som sagt, så er jeg ikke helt rookie. Har i hvert fald trænet i godt og vel 4-5 år nu.

Jeg er både interesseret i at blive større, samt at blive stærkere. Så er det et program der kunne virke, eller...?

Jeg forstår udmærket hvordan det skal fungere, og 3 gange om ugen passer mig fint. Så ja, jeg er egentlig bare ude efter noget ekspert viden :)

Som sagt, masse og styrke er jeg interesseret i, men jeg er ikke den vilde pumper type. Så det look går jeg slet ikke efter :) Jeg mangler bare lige nogle cm her og der (Bryst, lår, lægge, arme bl.a.), så det korte af det lange, ville det kunne give mig det ?

På forhånd tak.

- Derunderon

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det vil et hvilket som helst program, hvis det er ulig det du har lavet de sidste måneder før og du iøvrigt spiser nok.
Følg min blog:
Kropblog.dk (nu med liv igen ;o)

Kontakt mig for bud på personlig træning, træningsvejledning og kostvejledning
Månedens skribent: November 2007
Redaktør

Reputation point: 55

Geografisk sted: Nørrebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog

Det var nu mere om der var de øvelser der skulle være, eller om det lacker på det ene eller det andet ?
Jeg synes nemlig jeg har prøvet et par gange hvor programmet som sådan er fint, men så finder man hurtigt ud af, at der mangler nogle ting til nogle muskelgrupper, og hvis man skal have dem presset ind, så kommer man hurtigt over 30 sæt, og det bliver for meget synes jeg.

Så det var nu mere om det var et "good to go" program, eller om der mangler nogle finjusteringer evt. ?

- Derunderon

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster