På en rejse til USA, mødte jeg en pro MMA kæmper, som jeg faldt i snak med ifht træning og diet. Vedkommende fortalte mig lidt om hvilken diet han selv kørte iforbindelse med fedttab og havde success med. Resultaterne var jo synlige og derfor tænkte jeg hvorfor ikke prøve.

Så jeg eksperimenterer lige nu med en diet der faktisk er en kombi af "the Warrior diet+ CKD diet(Cyclical Ketogenic Diet).
Min plan ser således ud:
kl. 6-7: 1 kop kaffe+ 2 glas vand
kl.7-8: Cardio 20min slow + 10 min HIIT
Kl. 9: 10 g Xtend BCAA
Fra 9-16: 2 kopper kaffe+1 kop the+ masser af vand samt 30 g mandler
16-17: Styrketræning(Kører en muskelgruppe pr/dag)
17-18: 50 G Protein m. vand
18: 250G kylling+150g Spinat+30G chedderost(30% fedt)
19: 1 kogt æg
20: 140g tun i vand+ 20g mayo
21: 1 kogt æg+ masser af vand
(jeg varier madvarerne med oksekød, kalkun kød osv)
På ca 6.dag indtager jeg måltid med kulhydrater. spiste faktisk en rigtig god saftig burger med pommes

Mit hovedformål er at tabe fedt og få noget styrke. Jeg prøver på ingen måder at være "bodybuilder muskeløs".
Jeg har kørt diæten i ca 10 dage. Jeg har på ingen måder haft energimangel eller ikke kunne løfte vægte eller dyrke cardio. De første 2 dage var lidt hårde men efterfølgende føles alt normal. Jeg kan se på vægten at den går i den rigtig retning samt kroppen føles stærk.
Er der andre der har eksperimenteret med noget lign? eller er jeg blevet helt vanvittig?

AL kritik modtaget med kyshånd..

Noget af en blanding... Men ingen ( Eller få ) kulhydrater på ikke trænings dage. Og kulhydrater på træningsdage men kun efter træning! Alt det på de 8 timer jeg spiser.