Har besluttet mig for at prøve føre lidt log, bliver nok ikke det vilde i starten, da jeg kun lige er startet med "korrekt" træning.
Her for lidt over en måned siden startede jeg op med en suverænt god personlig træner. I første omgang var det sådan set bare for at tone kroppen, og få styrke.. men men men, så faldt man jo over sider indholdende billeder fra Loaded cup osv. Og så blev jeg en anelse bidt! og det har jeg jo selvfølgelig nævnt over for min træner, som synes det var helt fantastisk, da hun synes der mangler kvinder inde for styrke/body-buildning..
Men som sagt jeg er ny (dog har trænet i mange år, i første omgang for vægt tab, derefter bare for velvære!) så trænings begrebne er ikke helt korrekte.. ENDNU!
Men altså, som opstarts fase, kører jeg fullbody. Og når jeg kan de fine betegnelser for hvad jeg laver, hehe skal de nok blive skrevet op, men udgangs punkt er:
Ben, ryg, skuldre, mave
(det bliver kørt indtil jeg er blevet så stærk at det skal deles op i et split af 2, underkrop og overkrop)
Så jeg sat på en diæt som jeg følger slavisk, og hold da op, har aldrig oplevet min krop rykke sig så hurtigt
Er ikke det mindste i tvivl om krop loves styrketræning
Til mit eget notat: fra jeg startede til nu (en måned) er jeg gået fra 22,5% fedt til 17.5