Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Casper.S skrev:Hvad med at Squatte istedet for Bænkpres?
For meget miss i backoff delen.
. Generelt set så burde jeg squatte mere end jeg gør både front og back, men nogle gange er jeg bare så træt efter max. i træk og stød:(
Theiskn skrev:Casper.S skrev:Hvad med at Squatte istedet for Bænkpres?
Det der m. at squatte har du fuldstændig ret i. Jeg vil bare så gerne nå 100kg i BP så snart som muligt, så jeg kan drille mine venner m. det. Generelt set så burde jeg squatte mere end jeg gør både front og back, men nogle gange er jeg bare så træt efter max. i træk og stød:(
Det m. miss i backoff, kan du nok godt have ret i. Jeg eksperimentere stadig en del m. træning, så giv mig noget tid til at finde ud af, hvad der virker/ikke virker på mig. Jeg ved godt jeg træner anderledes end de fleste, men det er det som virker for mig.

Theiskn skrev:Theiskn skrev:Casper.S skrev:Hvad med at Squatte istedet for Bænkpres?
Det der m. at squatte har du fuldstændig ret i. Jeg vil bare så gerne nå 100kg i BP så snart som muligt, så jeg kan drille mine venner m. det. Generelt set så burde jeg squatte mere end jeg gør både front og back, men nogle gange er jeg bare så træt efter max. i træk og stød:(
Det m. miss i backoff, kan du nok godt have ret i. Jeg eksperimentere stadig en del m. træning, så giv mig noget tid til at finde ud af, hvad der virker/ikke virker på mig. Jeg ved godt jeg træner anderledes end de fleste, men det er det som virker for mig.
Ellers fedt du har lyst til lige at skimme min log engang imellem. Jeg kan godt forstå at det er lidt kedeligt at kigge på sådan nogle lette vægte, som jeg stadig løfter:(

Casper.S skrev:Theiskn skrev:Theiskn skrev:Casper.S skrev:Hvad med at Squatte istedet for Bænkpres?
Ellers fedt du har lyst til lige at skimme min log engang imellem. Jeg kan godt forstå at det er lidt kedeligt at kigge på sådan nogle lette vægte, som jeg stadig løfter:(
Mht. til Squat, så tag dig sammen og gør det hver gang efter dine VL-øvelser.
Jep, men man skal ikke "øve" sig på at misse altidBackoffdelen burde være hård, men overkommelig.
No problem - Dine kg. er OK, vigtigere er bare om teknikken er god

Casper.S skrev:Mave??![]()
Nu ved jeg ikke om jeg misforstod dit indlæg, men du behøver ikke at bygge op til max i Squat hver dag. Bare lige nogle sæt Squat og så videre.
Du stiller op til Ålholm? Fedt. Jeg vil formentlig være tilstede som tilskuerIhvertfald om søndagen

Theiskn skrev:Casper.S skrev:Mave??![]()
Nu ved jeg ikke om jeg misforstod dit indlæg, men du behøver ikke at bygge op til max i Squat hver dag. Bare lige nogle sæt Squat og så videre.
Du stiller op til Ålholm? Fedt. Jeg vil formentlig være tilstede som tilskuerIhvertfald om søndagen
Jaja mavemusklerne, er det ikke godt at træne dem??
Jeg vil stadig kører op til en max. også selvom det er tæt på stævne, men ikke hver dag, det kan jeg ikke holde tid i længden. Nu betyder Ålholm cup jo ikke alverdens for mig, jeg vil bare gerne blive stærk. Jeg vil stadig fortsætte min træning nogenlunde, men ikke 100%.
Mht. Ålholm så stiller jeg op, i 62kg klassen. Cool at du komme som tilskuer. Er du træner/løfter i din fritid?

Casper.S skrev:Theiskn skrev:Casper.S skrev:Mave??![]()
Jaja mavemusklerne, er det ikke godt at træne dem??
Jeg vil stadig kører op til en max. også selvom det er tæt på stævne, men ikke hver dag, det kan jeg ikke holde tid i længden. Nu betyder Ålholm cup jo ikke alverdens for mig, jeg vil bare gerne blive stærk. Jeg vil stadig fortsætte min træning nogenlunde, men ikke 100%.
Mht. Ålholm så stiller jeg op, i 62kg klassen. Cool at du komme som tilskuer. Er du træner/løfter i din fritid?
Drop mavetræningen, den for du intet udaf i forhold til din sport. Lav noget mere VL eller Squat istedet. Your choice.
Jeg er løfter (du er da velkommen til at kigge i min log) og træner selv i Ålholm

Theiskn skrev:Jeg er enig i at man skal bruge den primære energi på VL og squat. Dog tror jeg det er godt at have en generel stærk core, også bare rent sundheds mæssigt, altså for at få en god holdning.

MagtPrehn skrev:Jiyan <-- jeg tror ikke logbogs indehaveren har været medlem hos os. Ihvertfald er det ikke umiddelbart en jeg kender, og det er jo ikke fordi vi er så mange nede i kælderen

Casper.S skrev:Skide godt løftet idag!
Er du selv tilfreds, og var det et godt stævne?
Næste gang håber jeg på, at jeg kan komme højere i stød.
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster