Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1204
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1202

Følg bodybuilding.dk på

Tilbage i centret efter 3 måneders pause

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB's

Jeg er lige nu på en lille rundrejse med min kammerat, hvor vi rejser rundt omkring i Sydøstasien. Det er svært at finde både energi og steder at træne hernede da der hele tiden sker så meget og fordi vi rejser så meget rundt til forskellige steder.

Jeg er stille og roligt begyndt at savne fitness livet da jeg både har været off gym i stort set 3 måneder (har måske fået 10 body Workouts ind på de 3 måneder) og heller ikke haft holdt kosten ordenligt

Jeg sidder nu og søger meget omkring det at vende tilbage til fitness livet med ordenligt kost og stabil træning og om hvor lang tid det cirka tager at vende tilbage til sit gamle fitness level. Der er meget at finde og det afhænger af flere forskellige faktorer kan jeg forstå og derfor skriver jeg herinde i håb om at der er nogle kloge hoveder som kan hjælpe mig med hvad jeg skal forvente og evt. gøre når jeg vender hjem til DK

Så jeg har trænet i godt og vel 3-4 år med korte pauser indimellem, men stort set konstant i al den tid

Jeg er 20 år og 183cm høj og har trænet forholdsvis intenst det sidste 1½ år med 6 træninger om ugen og en god og stabil kost.

Nu kan jeg dog se at jeg har mistet både muskelmasse og taget på i fedt og jeg glæder mig utrolig meget til at vende tilbage til mit gamle fitness level og jeg tænkte om der derfor var nogle herinde som havde en lille tommelfingerregel om hvor lang tid det cirka vil tage at vende tilbage til ens gamle level?

Tak på forhånd ;)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Svært at sige, men det er jo også lidt ligegyldigt, da det ikke ænder på noget. Bare træn og spis fornuftigt igen. Så kommer det.
Brugeravatar

Reputation point: 455

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Træn da på rejsen. At se hvordan træningscentre ser ud i sydøstasian er da en del af turen. For folk med interesse i træning må da finde det interessant.
Brugeravatar

Reputation point: 260

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg ville nyde rejsen, hvis jeg var dig :D

Det her skal du dog forvente når du kommer hjem, og dette ville jeg gøre.

1. DU bliver mega øm.
2. Kosten skal være spot on fra dag 1 når du går igang igen
3. Det kommer nok forholdsvis hurtigt grundet muscle memory - men nyd det at være igang igen. Ikke alt fokus skal være på udseendet.

Reputation point: 25

taler skrev:Træn da på rejsen. At se hvordan træningscentre ser ud i sydøstasian er da en del af turen. For folk med interesse i træning må da finde det interessant.

Rejser med min kammerat, som slet ikke går op i træning og som sagt er det svært af både finde tid, men også steder hvor de rent faktisk har centre her i asian - Især hvor vi befinder os. Desuden bliver det også dyrt i længden at træne en dag også væk igen. Det er ret dyrt at rejse i 3 måneder uden nogen indkomst. Men tro mig det var også min tanke da jeg begyndte rejsen, men det viste sig at være svære end jeg havde troet :)

Thelittleone skrev:Jeg ville nyde rejsen, hvis jeg var dig :D

Det her skal du dog forvente når du kommer hjem, og dette ville jeg gøre.

1. DU bliver mega øm.
2. Kosten skal være spot on fra dag 1 når du går igang igen
3. Det kommer nok forholdsvis hurtigt grundet muscle memory - men nyd det at være igang igen. Ikke alt fokus skal være på udseendet.

Du har ret og jeg har skam nydt rejsen og gør jeg stadig, men kan ikke undgå at efter så lang tid ikke at savne fitness livet og sidder her og bliver lidt "bange" og irriteret over at se mine gains forsvinder selvom jeg godt ved det er dumt og det nok skal komme tilbage kan jeg ikke rigtig slippe tanken om at jeg mister meget af det arbejde jeg har lagt i min træning og kost - Men er stadig glad for kommentaren, for det gør det lidt rare lige at få en besked fra andre der siger "ro på, det skal nok gå" :D

BigHungry skrev:Svært at sige, men det er jo også lidt ligegyldigt, da det ikke ænder på noget. Bare træn og spis fornuftigt igen. Så kommer det.

Du har ret, det er ligegyldigt, men kan ikke lade være med at få dårlig samvittighed og ville bare gerne være så mentalt forberedt på hvor langt tid der vil gå før jeg kan komme tilbage til mit gamle level som muligt. Også selvom jeg godt ved det er fuldstændig ligegyldigt, da jeg uanset hvad begynder at træne igen og at jeg ved det kommer tilbage, så bliver jeg bare hel opført over det at miste gains hernede nogle gange.... :D men tan for respons for du har ret :D

Knep en asiat eller to istedet :baby:
Brugeravatar

Reputation point: 15

Kudos skrev:Knep en asiat eller to istedet :baby:

Haha! Har jeg allerede gjort :dance: