Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JB skrev:Det er godt nok ikke meget kød du får kastet i kælderen. Er godt klar over du vil cutte, men stadig..
Dit aftenmåltid, får du kun 100g kylling men 250g kartofler? Hvad med og bytte rundt så du får 250g kylling og 100 g kartofler

Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Jeg har med ovenstående kunne kommer op på små 200g protein til under 2000kcal dagligt.

Lystfiskeren skrev:Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Jeg har med ovenstående kunne kommer op på små 200g protein til under 2000kcal dagligt.
Og hvad skal du med 200gr. protein? Hvor meget vejer du?
Old school skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Hvad rager det dig hvad jeg skal med 200g protein??
Det var et eksempel på at det ikke er svært og ja jeg kan godt lide at få MANGE proteiner!!

Lystfiskeren skrev:Old school skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Det var et eksempel på at det ikke er svært og ja jeg kan godt lide at få MANGE proteiner!!
Det er unødvendigt.
Lystfiskeren skrev:Old school skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Det er unødvendigt.

drezc skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Det er unødvendigt.
Helt ærligt hvad ved du om det? Ser man på din logbog og din kostplan burde du ikke sidde her dag og nat og pege fingre og fortælle folk hvordan ting i køkkenet samt centeret skal gøres. Det tror jeg der findes mere kvalificerede folk til.

drezc skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:Lystfiskeren skrev:Old school skrev:En dåse tun, 2-300gram kylling dagligt, noget mælk, ost, hytteost, så burde det ikke være så svært igen.
Det er unødvendigt.
Helt ærligt hvad ved du om det? Ser man på din logbog og din kostplan burde du ikke sidde her dag og nat og pege fingre og fortælle folk hvordan ting i køkkenet samt centeret skal gøres. Det tror jeg der findes mere kvalificerede folk til.

Old school skrev:Lystfisker
Hvem siger det er unødvendigt??
bla bla bla.

Lystfiskeren skrev:Old school skrev:Lystfisker
Hvem siger det er unødvendigt??
bla bla bla.
Mig
200 gram er jo ikke overdrevet og vil på ingen måde være skadeligt for topicstarter på 85kg, så hvorfor bringe det på banen?..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster