Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 56681 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Nolarskm

Vores medlemmer har i alt skrevet 2033457 indlæg i 87873 emner

35 nye indlæg i dag


Online
I alt: 612
Medlemmer: 13
Skjulte: 1
Gæster: 598

Følg bodybuilding.dk på

.

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





.
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg træner stadigvæk. Efter lidt udfordringer i starten begyndte jeg i mandags på en 90 dages plan, hvorefter jeg skal til Australien i en måned.

Udover at have fundet motivation til mealprep og ikke at slagge med måltider, er træningen skam også nogenlunde fastlagt for de kommende uger.

Jamen hvad er op og ned i træningen?
Wendler 5/3/1 + 3 backoff sæt på squat, dødløft, bænkpres og OHP. Jeg er blevet pinlig slap og skal derfor have opbygget bare en smule styrke.

Dagene er opbygget i legs, push og pull på hhv A-A-A-B-B-B dage.
A dagene vil være mere fokuseret på 5-6 reps og B dagene +8 reps.
Knap så meget isolation på A dagene, som dermed gøres på B dagene.
HIIT på pulldage.

Fordi mine ben ikke er i proportion med resten og jeg gerne vil være bedre til at squatte, squatter jeg 5x5 / 5x8 dagen før eller efter ben dag A og B. Om det giver mening, ved jeg ikke, men umiddelbart skulle en anelse øget frekvens vel gøre en bedre? I dont know..

Jeg tracker ikke mine macros her i starten. Lige pt handler det om at få overholdt måltider og få mealpreppet til arbejde. Om 2 ugers tid vil jeg se spejlet an og tracke på, hvor jeg ligger.
Jeg vil tro, jeg nogenlunde ligger på ligevægt, men who knows. Jeg er hvert fald ikke fit and it sucks.

183 cm høj og 84,8 søndag morgen btw.

Ciao for now!
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg tester PR i denne uge for at udregne kommende ugers progression i Wendler.

Derudover er jeg nysgerrig, hvor meget styrke jeg har tabt efter inaktivitet.
Det skal siges, jeg har været igang i 4-5 uger nu, hvor mad er blevet mere fokuseret og vægtene til træning bliver bedre og bedre.

Fun fact - min daværende squat PR var en grim omgang på 105.
Bænk har jeg aldrig været stærk i, så det var mere end forventet.
Dødløft var ok. Jeg har altid haft problemer med formen, men jeg var egentlig ok tilfreds. Core var ristet dagen efter
OHP var lidt bob bob. Jeg har før presset 70, men dette var også på en uge, hvor 3 PR løft var forsøgt. Jeg var træt og kører en deload uge på overkroppen efterfølgende.

Squat: 1x110
Bænk: 1x95
Dødløft: 1x130
OHP: 1x55
 
Reputation point: 110
 
Indlæg: 2838
Tilmeldt: 11. mar 2013, 10:56
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster