Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.. heh.. Men ved desværre ikke om det er alm. protein...
mohamed88 skrev:har lige købt 14 kg mega max 4000... hva er det for noget... er det ikke på noget alm protein

mohamed88:
hvor er det sjove..

Jakob skrev:Man kan sagtens få weightgainer med kreatin, men problemet er, at det er ulovligt i Danmark da det er et blandingsprodukt. Hvis det havde været lovligt sad jeg lige nu med Serious Mass fra Optimum.

Mi$taH skrev:Jakob skrev:Man kan sagtens få weightgainer med kreatin, men problemet er, at det er ulovligt i Danmark da det er et blandingsprodukt. Hvis det havde været lovligt sad jeg lige nu med Serious Mass fra Optimum.
Kan du specifikt produktnavnet for den pågældende weight gainer med Creatine? Der er en del Serious Mass, men kunne det være 6lbs udgaven?

Jakob skrev:Mi$taH skrev:Jakob skrev:Man kan sagtens få weightgainer med kreatin, men problemet er, at det er ulovligt i Danmark da det er et blandingsprodukt. Hvis det havde været lovligt sad jeg lige nu med Serious Mass fra Optimum.
Kan du specifikt produktnavnet for den pågældende weight gainer med Creatine? Der er en del Serious Mass, men kunne det være 6lbs udgaven?
Det er ulovligt at sælge i Danmark og derfor vil jeg ikke oplyse om navnet.

mohamed88 skrev:har lige købt 14 kg mega max 4000... hva er det for noget... er det ikke på noget alm protein
? Så er du sikker på at det ikke er noget skidt du spiser, istedet for alt det haløj fra udlandet...
Mi$taH skrev:Jakob skrev:Mi$taH skrev:Jakob skrev:Man kan sagtens få weightgainer med kreatin, men problemet er, at det er ulovligt i Danmark da det er et blandingsprodukt. Hvis det havde været lovligt sad jeg lige nu med Serious Mass fra Optimum.
Det er ulovligt at sælge i Danmark og derfor vil jeg ikke oplyse om navnet.
At videregive informationer til et ulovligt produkt er ikke ulovligt, du efterlader bare personen du giver de informationer til, med egen fri vilje

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster