Hvis jeg var dig, ville jeg sørge for at
fodboldtræning fik første prioritet.
Det er trods alt det du gerne vil blive god til

.
Jeg går ikke ud fra at alle de dage hvor du træner fodbold, er med dit hold? For det er godt nok voldsomt for et serie 4 hold, at træne mere end 3 gange om ugen.
Mit råd til dig er, at hvis du træner med dit hold om tirsdagen og torsdagen (typisk for de fleste hold) + kampe i weekenden, så har du reelt mulighed for at træne om mandagen og onsdagen. Dette ville være at foretrække, da du helst skal være 100 % klar til weekendens kamp.
Du vil passende om mandagen + onsdag kunne træne et full-body program. Dem findes der en del af her på sitet, så det er bare med at finde et program som du syntes om.
Mht. til din konditionstræning + sprint vil jeg anbefale at du gør det på de dage hvor du træner fodbold med dit hold. Her vil det være oplagt at tage et par spurter efter endt træning, eller tage en løbetur på 20-30 min. efter træningen.
Jeg går desuden ud fra at i til jeres fodbold træning har vise tidspunkter, hvor der sprintes osv.
Det er fedt at se, at du gerne vil træne meget og gøre en stor indsats, men hvis du gerne vil være en god fodboldspiller, så er der vise ting der skal være på plads:
1. Du skal komme til fodboldtræning hver gang.
2. Til træningen skal du være 100 % klar, og ikke være træt efter en anden fysisk træning.
3. Du skal kunne præstere i kampene, så det vil altså ikke være en god idé at løbe om fredagen, hvis man skal spille om lørdagen.
No pain, no gain.
All time favorit: Dorian Yates.