Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 750
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 748

Følg bodybuilding.dk på

facetledssyndrom HJÆLP :/

Udskriv emne

Diskussion af egne skader eller forhold omkring skader

Tilbage til Skader

Hej BB. I dag var jeg nede ved kiro fordi han skulle løsne en nerve op. Den havde jeg fået fra, at hoppe ned fra en halv meters højde.
Nå men han løsnede min ryg op, og det føltes fint. En time efter stod jeg varmet op og fokuseret på 1 set i dødløft. og der av for satan, det jeg kunne mærke det sted hvor nerven sad (lige under højre skulderblad) at den kom tilbage igen. jeg var nødt til, at stoppe dagens træning efter en hurtig dum ting. Jeg fandt så ud af, at han havde glemt eller ikke havde formuleret så godt nok, med at man IKKE må træne de efterfølgende timer efter han har løsnet op. Jeg kom så ned til ham et par timer efter hvor han så sagde, at det var facetledssyndrom, slet ikke noget farligt selvom smerterne er ulidlige. Det ville ca. tage en uges tid. Lige nu ligger jeg i sengen på iphren og kan næsten ikke rejse mig op uden smertefulde syntomer. Jeg skal ned til ham igen i morgen og de efterfølgende dage.

Nogen af jer der har haft det? Hvordan gik det jer? Kommenter gerne nogen ting for det jeg har skrevet?
Brugeravatar

Reputation point: 5

Træner her: City Motion

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

hjælp...
Brugeravatar

Styrkeliste

Facetledssyndrom kommer vidst i mange forskellige sværhedsgrader. Nogle går væk ret hurtigt, andre har svært ved at slippe af med det(mig) Men tro på det bedste, så skal du nok være op på hesten snart igen.

God bedring
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

Old school skrev:Facetledssyndrom kommer vidst i mange forskellige sværhedsgrader. Nogle går væk ret hurtigt, andre har svært ved at slippe af med det(mig) Men tro på det bedste, så skal du nok være op på hesten snart igen.

God bedring

Hvor lang tid har du haft det? :)

Jeg går til kiro de kommende dage så han kan løsne det op, håber det hjælper. Han sagde han ikke kunne svare på hvornår jeg ville være klar, men ville skyde på sidst i denne uge kan jeg begynde igen. Det lyder bare urtoligt når smerterne er så voldsomme :p
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg har haft det, fik det af at tage min guitar af efter at have haft den over skulderen.

Det tog 9 dage. Min far måtte hjælpe mig med at komme på toilet. Jeg fik meget fravær fra gymnasiet.

Få fat i noget smertestillende. Ring til din læge, de kan give dig noget heftigt, receptpligtigt shit. Det tager det værste.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Logbog: Vis logbog

TrexMode skrev:Jeg har haft det, fik det af at tage min guitar af efter at have haft den over skulderen.

Det tog 9 dage. Min far måtte hjælpe mig med at komme på toilet. Jeg fik meget fravær fra gymnasiet.

Få fat i noget smertestillende. Ring til din læge, de kan give dig noget heftigt, receptpligtigt shit. Det tager det værste.

Tak for dit svar. Men er det ikke rigtigt som jeg har formået at fatte det

smerterne er helt latterlige slemme i forhold til hvad det er? Det er jo ikke engang beskrevet som en skade, men en lille overbelastning? eller er jeg forkert på den?

jeg skal til kiro den kommende dage i denne uge. håber også det hjælper det lige hurtigere :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Havde det for 2 år siden. Det er det mest smertefulde jeg har oplevet :/

Reputation point: 0

Kostplan: Vis kostplan

haha enig! hold kæft det gør nas. Hvor langtid tog det for dig? :P
Brugeravatar

Styrkeliste

Larsjensen skrev:
TrexMode skrev:Jeg har haft det, fik det af at tage min guitar af efter at have haft den over skulderen.

Tak for dit svar. Men er det ikke rigtigt som jeg har formået at fatte det

smerterne er helt latterlige slemme i forhold til hvad det er? Det er jo ikke engang beskrevet som en skade, men en lille overbelastning? eller er jeg forkert på den?

jeg skal til kiro den kommende dage i denne uge. håber også det hjælper det lige hurtigere :)

Jo, det gør meget ondt uden at være særligt farligt. Jeg fik især ondt hvis jeg kom til at tage en dyb indånding/skulle hoste. Jeg havde det forholdsvist langt nede på rygraden.

Jeg mærker det stadigvæk lidt en gang imellem selvom det er 5-6 år siden, men det er meget, meget lidt.
Why can't a heterosexual guy tell a heterosexual guy that he thinks his booty is fly?
Brugeravatar

Reputation point: 924

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

En uges tid. Havde det nedern lang tid efter. Får det helt dårligt af at tænke på det.

Dikal skrev:En uges tid. Havde det nedern lang tid efter. Får det helt dårligt af at tænke på det.

Hvad mener du med "havde det nederen langtid efter"?

og efter den uge kunne du så bare forsætte din styrketræning uden problemer? :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Var meget stiv i kroppen. Trænede ikke i 3 uger. Startede roligt op derefter. Havde en del behandlinger ved kiro

Så var jeg igen i dag ved kiro. Smerterne er blevet meget bedre i dag end i går. Men der er dog stadig smerter. Især når jeg skal bukke mig. Men lagde mærke til jeg allerede kan lave pull/chin ups uden problemer. Men bukke med god form kan jeg slet ikke. Håber snart jeg er klar :/
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Skader

Brugere online