Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1129
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1126

Følg bodybuilding.dk på

Sådan slap jeg og 2 venner af med underarmsbetændelse

Udskriv emne

Diskussion af egne skader eller forhold omkring skader

Tilbage til Skader

Jeg har siddet og søgt herinde og mange andre steder på nettet om hvorledes jeg kunne komme af med min underarmsbetændelse grundet bicep træning, men det eneste jeg fandt frem til var at man sku hvile, og det havde jeg ikke lyst til da jeg lige er gået igang med at træne seriøst :)

Jeg snakkede med min kammerat som lige har nyopstartet et nyt motionscenter og han havde været ude for det samme. Han havde nogle piller som jeg skulle prøve. Det var nogen hans mor havde købt i vores lokale kernehus (Helse butik). Han havde sluppet af med sit efter at have taget pillerne en uge, og han sagde jeg kunne ringe og få bekræftet det hos en af mine andre venner som 14 dage tidligere havde taget de piller også. Han bekræftede at de også havde virket for ham.

Så jeg tænkte at det blev jeg bare nød til at prøve.
Pillerne hedder Turmeric og har et højt indhold af Gurkemeje som åbenbart er super mod underarmsbetændelse.
De koster 140 kr. for 60 kapsler hvor man dagligt skal tage 1-2 piller, 2-3 gange dagligt.

JEG VIL UNDERSTREGE AT DISSE PILLER PÅ INGEN MÅDE ER ULOVLIGE ELLER FARLIGE AT INDTAGE.

De kan købes i den lokale helseforretning eller bestilles på nettet.

Jeg har nu taget pillerne i 4 dage og kunne for første gang i 3 uger træne bicep uden videre smerte.

Jeg vil ikke love at de virker for alle, men nu er vi 3 hvor det har virket, så det er da værd at prøve?

Held og lykke :)

PS: her er et link i kan tjekke ud angående Turmeric pillerne http://www.naturenergi.dk/mod.php?mod=u ... &page_id=8

Reputation point: 0

Geografisk sted: Vordingborg

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er da rart at i har fundet noget der virker. Gurkemeje er ganske rigtigt kraftigt antiinflammatorisk (samme mekanisme når man anbefaler ibubrufen og fiskeolie), og derfor er der ikke noget underligt i det. Hvorvidt man så skal betale 140kr for en bøtte karry, er jo så op til ens egen vurdering. :wink:
"Smeden er nærmest verdensmester i at fyre lort af."
- The Juice
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2008 Månedens skribent: April 2008 Månedens skribent: December 2008
Moderator

Reputation point: 5

Geografisk sted: KBH

Træner her: DTU fitness
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (4)
Kostplan: Vis kostplan

hehe kan godt se din pointe smeden:) men jeg ville gerne betale de penge for at undgå at holde pause med træningen - og kan læse i forum at mange andre har samme problem :) men ja det er op til hver enkelt om de vil ofre pengene frem for at vente :)

Geografisk sted: Vordingborg

Smider lige indlægget ind under 'skader'.
Brugeravatar
Administrator

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Man kunne ogsaa lade vaere med at Curle 2 timer i centret og undgaa skader i underarmen ;)
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (3)

Tilbage til Skader