Jeg snakkede med min kammerat som lige har nyopstartet et nyt motionscenter og han havde været ude for det samme. Han havde nogle piller som jeg skulle prøve. Det var nogen hans mor havde købt i vores lokale kernehus (Helse butik). Han havde sluppet af med sit efter at have taget pillerne en uge, og han sagde jeg kunne ringe og få bekræftet det hos en af mine andre venner som 14 dage tidligere havde taget de piller også. Han bekræftede at de også havde virket for ham.
Så jeg tænkte at det blev jeg bare nød til at prøve.
Pillerne hedder Turmeric og har et højt indhold af Gurkemeje som åbenbart er super mod underarmsbetændelse.
De koster 140 kr. for 60 kapsler hvor man dagligt skal tage 1-2 piller, 2-3 gange dagligt.
JEG VIL UNDERSTREGE AT DISSE PILLER PÅ INGEN MÅDE ER ULOVLIGE ELLER FARLIGE AT INDTAGE.
De kan købes i den lokale helseforretning eller bestilles på nettet.
Jeg har nu taget pillerne i 4 dage og kunne for første gang i 3 uger træne bicep uden videre smerte.
Jeg vil ikke love at de virker for alle, men nu er vi 3 hvor det har virket, så det er da værd at prøve?
Held og lykke
PS: her er et link i kan tjekke ud angående Turmeric pillerne http://www.naturenergi.dk/mod.php?mod=u ... &page_id=8