Jeg er en ung fyr på 19 år, jeg er ca. 1.90 meter høj og vejer omkring 75 kg. Jeg har ekstremt højt stofskifte, som gør at det er muligt for mig at spise 3 store måltider + det løse ind i mellem uden rigtigt at tage på. Vejede dog ekstremt meget mindre for 6 måneder siden. Jeg var lige på omkring de 60 kg + 1-2 kg, men dengang spiste jeg måske heller ikke mere end 1 gang om dagen.
Jeg kunne godt tænke mig at få en mere trænet krop, også fordi når jeg er høj, så skal jeg have trænet ryggen for ikke at falde sammen.
Jeg kunne godt tænke mig at lave et program som jeg skal følge herhjemme som ikke kræver alle mulige forskellige redskaber, som koster det vilde, vil gerne investere i f.eks. en pull up bar og en håndvægt, men ikke ret meget mere end det. Er heller ikke helt sikker på at jeg kan have en pull up bar siddende i min dørkamme, da de er af plastic.
Lige pt. træner jeg kun 2 forskellige ting 3-4 gange om dagen. Laver omkring 20-30 armbøjninger og derefter laver jeg "planking?" indtil jeg ikke kan mere.
Jeg har noget protein pulver som jeg en gang blev rådet til spise/drikke, da jeg kun vejede omkring 60 kg, men tvivler på at det er nødvendigt, når jeg spiser så meget som jeg gør i dag.
Er det nødvendigt med at tage protein pulver, spiser 250 gram mad om morgenen, og så ca. 500 gram om middagen/eftermiddagen, og til sidst det store måltid om aftenen på 1000 gram (500 Gram Kartofler, 500 Gram kød, sovs og diverse tilbehør. Så spiser jeg så også gerne igen inden jeg går i seng, da jeg altid bliver voldsomt sulten. Og er gerne forbi Mac D i pausen på skolen 2 gange om ugen for at købe 5 cheeseburgere.
Nogle der kender et godt træningsprogram jeg kan følge herhjemme, skal jeg løbe ved siden af ? Hvilke redskaber er mest nødvendigt at få fat i ? Kan jeg komme til at se rimelig veltrænet ud uden at skulle bruge maskinerne i fitnesscenteret?
På forhånd tak