Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1545
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1542

Følg bodybuilding.dk på

Træning i Århus, nær Skovkollegiet.

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej BB.DK!

Jeg skal, pr. 31. januar, starte på IHA i Århus og har fået et kollegieværelse på Vintersvej 15 8210, nærmere bestemt Skovkollegiet.

Jeg vil selvfølgelig forsøge at få trænet, men hvor er det godt at træne i Århus? Centeret skal helst ikke koste alverden, men alligevel have "tunge" vægte og behøver ikke at være præget alt for meget af familien Danmark og kaffeklubber - og så skal det jo helst ligge tæt på enten kollegiet eller skolen.

Håber der er nogen, der kan hjælpe! :)

/Zaulich
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (2)
Kostplan: Vis kostplan

Zaulich skrev:Hej BB.DK!

Jeg skal, pr. 31. januar, starte på IHA i Århus og har fået et kollegieværelse på Vintersvej 15 8210, nærmere bestemt Skovkollegiet.

Jeg vil selvfølgelig forsøge at få trænet, men hvor er det godt at træne i Århus? Centeret skal helst ikke koste alverden, men alligevel have "tunge" vægte og behøver ikke at være præget alt for meget af familien Danmark og kaffeklubber - og så skal det jo helst ligge tæt på enten kollegiet eller skolen.

Håber der er nogen, der kan hjælpe! :)

/Zaulich

Holder på du tager dig den tid det tager og tage bussen ind til Paludan-Müllers vej og går i Ny helse og motion :) Det bedste træningssted i Århus, og så kan jeg også hjælpe dig evt :)
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Rigtigt godt bud - kun 3,2km fra kollegiet.

I den første periode regner jeg med, at have min bil deroppe, så transporten er ikke noget problem. Den skal selvfølgelig skiftes ud med cykel/bus, men det må vi tage til den tid.

Hvad koster det per måned og hvordan er centeret helt generelt? :)
I do it because I can, I can because I want to, I want to because you said I couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis man køber et 12-måneders medlemskab, og betaler over PBS, så er det 232 bobz/md.

Centrets `tunge´ afdeling er veludstyret med masser af frie vægte, udstyr til død, squat og bænk, samt Ivanko håndvægte op til 105 kg. Ikke alt udstyret fremstår som nyt, men det er absolut brugbart. Lokalerne er lavloftede, og kan, i den varmere periode, have et noget varmt og fugtigt indeklima.

Hvis man vil træne tungt, sammen med folk, der brænder for træning, så er det steder. Vil man derimod score damer, og vise sit dyre træningstøj frem, så bør man nok gå til FedtfjæsWorld. :lol:

Generelt synes jeg, at atmosfæren dernede er god. Det er mit indtryk, at de problemer, der tidligere var, er kommet nogenlunde under kontrol. Selv har jeg i hvert fald aldrig oplevet ubehageligheder fra folk dernede, uanset størrelse, attitude og etnicitet.

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

MMS357 skrev:Hvis man køber et 12-måneders medlemskab, og betaler over PBS, så er det 232 bobz/md.

Centrets `tunge´ afdeling er veludstyret med masser af frie vægte, udstyr til død, squat og bænk, samt Ivanko håndvægte op til 105 kg. Ikke alt udstyret fremstår som nyt, men det er absolut brugbart. Lokalerne er lavloftede, og kan, i den varmere periode, have et noget varmt og fugtigt indeklima.

Hvis man vil træne tungt, sammen med folk, der brænder for træning, så er det steder. Vil man derimod score damer, og vise sit dyre træningstøj frem, så bør man nok gå til FedtfjæsWorld. :lol:

Generelt synes jeg, at atmosfæren dernede er god. Det er mit indtryk, at de problemer, der tidligere var, er kommet nogenlunde under kontrol. Selv har jeg i hvert fald aldrig oplevet ubehageligheder fra folk dernede, uanset størrelse, attitude og etnicitet.

Okay, det er jo stort set kun positivt. Prisen er desuden lavere end der, hvor jeg træner nu :-) Så må hellere derned at kigge engang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 76 gæster