Nogen der kender et gym i viborg hvor man kan få en gratis eller billig træning? Har ikke de store krav til centeret....

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lilleprinsen skrev:Har lige fundet ud af mit center holder lukket imorgen![]()
Nogen der kender et gym i viborg hvor man kan få en gratis eller billig træning? Har ikke de store krav til centeret....

WannaBeBig skrev:Dit studie måske? Du kan evt. bare sige du overvejer at melde dig ind, men du vil gerne haev en prøvetime først.

Bay skrev:Lilleprinsen skrev:Har lige fundet ud af mit center holder lukket imorgen![]()
Det er en skam jeg ikke kan træne i morgen - ellers skulle jeg nok have givet dig en gratis "rundvisning" i Motion og Trivsel

Lilleprinsen skrev:Bay skrev:Lilleprinsen skrev:Har lige fundet ud af mit center holder lukket imorgen![]()
Det er en skam jeg ikke kan træne i morgen - ellers skulle jeg nok have givet dig en gratis "rundvisning" i Motion og Trivsel
Ja det da lidt en skam.. men måske en anden gangmangler nogengange et center med lidt bedre åbningstider end der hvor jeg træner nu.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster