Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

Træning og Cut!

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey

:)

Træner iøjeblikket et spilt på følgende måde:

Mandag: Bryst - Skulder - Triceps
Tirsdag: Ben - Ryg - Biceps - Mave
Onsdag: Hvile eller Kardiovaskulær træning
Torsdag: Samme som Madags træningen
Fredag: Samme som Tirsdags træningen
Lørdag: Hvile eller Kardiovaskulær træning
Søndag: Hvile eller Kardiovaskulær træning

Jeg har så overvejet at løbe om morgenen for at skrælle fedtet af kroppen, er dette optimalt når mit mål er at få min fedt % ned uden at miste for meget af muskelmassen eller bør jeg dyrke min kardiovaskulære træning på mine såkaldte “hviledage” og isåfald hvor lang tid og hvor ofte vil i anbefale at jeg dyrker min kardiovaskulære træning for at undgå en unødig regulering af metabolismen?

På Forhånd tak

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

JonasO skrev:Hey

Træner iøjeblikket et spilt på følgende måde:

Mandag: Bryst - Skulder - Triceps
Tirsdag: Ben - Ryg - Biceps - Mave
Onsdag: Hvile eller Kardiovaskulær træning
Torsdag: Samme som Madags træningen
Fredag: Samme som Tirsdags træningen
Lørdag: Hvile eller Kardiovaskulær træning
Søndag: Hvile eller Kardiovaskulær træning

Jeg har så overvejet at løbe om morgenen for at skrælle fedtet af kroppen, er dette optimalt når mit mål er at få min fedt % ned uden at miste for meget af muskelmassen eller bør jeg dyrke min kardiovaskulære træning på mine såkaldte “hviledage” og isåfald hvor lang tid og hvor ofte vil i anbefale at jeg dyrker min kardiovaskulære træning for at undgå en unødig regulering af metabolismen?

På Forhånd tak

Respons?

Personligt ville jeg nok køre cardio på mine offdage hvis det skal være seriøst, men selv cykler jeg 10km hver dag i forbindelse med arbejde, og svømmer en 30 minutter efter træning engang i mellem, og det ser ikke ud til at have nogen indflydelse på min træning.

Dog tror jeg det er smart at køre cardio EFTER træning hvis du bulker, da du ellers risikerer at bruge energien på dit cardio og ikke kunne køre optimalt med vægttræningen.

Dog er det allervigtigste ved cutting at du spiser korrekt. Cardio er godt for hele dit system, og forbrænder da også nogle kalorier, men det er småting i forhold til hvad maden har at sige.
På ingen måde skal man droppe cardio, man skal bare ikke forvente at det er hvad der giver resultaterne når man skal have cuttet et par kg.

K.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 130.00

wireframed skrev:Personligt ville jeg nok køre cardio på mine offdage hvis det skal være seriøst, men selv cykler jeg 10km hver dag i forbindelse med arbejde, og svømmer en 30 minutter efter træning engang i mellem, og det ser ikke ud til at have nogen indflydelse på min træning.

Dog tror jeg det er smart at køre cardio EFTER træning hvis du bulker, da du ellers risikerer at bruge energien på dit cardio og ikke kunne køre optimalt med vægttræningen.

Dog er det allervigtigste ved cutting at du spiser korrekt. Cardio er godt for hele dit system, og forbrænder da også nogle kalorier, men det er småting i forhold til hvad maden har at sige.
På ingen måde skal man droppe cardio, man skal bare ikke forvente at det er hvad der giver resultaterne når man skal have cuttet et par kg.

K.

Tak for svaret. . .

Men har det isåfald ingen negativ effekt på metabolismen, hvis jeg træner hverdag?

JonasO skrev:Men har det isåfald ingen negativ effekt på metabolismen, hvis jeg træner hverdag?

Nej det har det ikke.. Husk dog at kroppen også skal have en pause i ny og næ. Personligt ligger jeg altid en fuld hvile dag ind i ugen, som jeg så kan rokere rundt på de dage hvor jeg ikke laver styrketræning alt efter behov mht. tid o.lign.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Logbog: Vis logbog