Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 834
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Træning

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej

Jeg spiller fodbold på mesterrække og jeg styrketræner dagligt, og har en udemærket kondition.

Når jeg løber hurtigt i længere tid (eller cykler hurtigt) begynder min ben at syre helt vildt. Dette påvirker mig altid når jeg enten spiller fodbold, eller jeg træner cardio. Det opstår i mine forlår og forsvinder kun når jeg sænker farten. Jeg undre mig over om jeg muligvis har gjort noget forkert træningsmæssigt.

Nogen evt. forslag til hvordan jeg kan få det til at gå væk, eller evt. gøre smerten mindre?

På forhånd Tak!

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvis du spiller fodbold på mesterrække og styrketræner dagligt, vil jeg råde dig til at give din krop tid til at restituere..
Sørg for at dy får nok søvn, 8-9 timer vil nok ligge omkring det du har brug for, kan jeg lidt vurdere ud fra hvad du siger du går og laver.

- Det er helt naturligt for især benene at syre under længervarende intens pres, som for eksempel en spurt af en eller anden slags, du kan jo eventuelt forsøge at øge dine bens evne til at oplagre næring i selve musklen ved at fokusere lidt mere på udholdende træning (fx. løb), frem for en eksplosiv træning (få reps høj vægt).
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 200.00

dornerd skrev:Hvis du spiller fodbold på mesterrække og styrketræner dagligt, vil jeg råde dig til at give din krop tid til at restituere..
Sørg for at dy får nok søvn, 8-9 timer vil nok ligge omkring det du har brug for, kan jeg lidt vurdere ud fra hvad du siger du går og laver.

- Det er helt naturligt for især benene at syre under længervarende intens pres, som for eksempel en spurt af en eller anden slags, du kan jo eventuelt forsøge at øge dine bens evne til at oplagre næring i selve musklen ved at fokusere lidt mere på udholdende træning (fx. løb), frem for en eksplosiv træning (få reps høj vægt).

Ja det gjorde jeg.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 200.00