Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 969
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 966

Følg bodybuilding.dk på

Trænings makker-Vanløse

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej med jer...

Sidder der en derude som godt kunne tænke sig at komme igang med træning eller som allerede træner men mangler en makker, så råb højt..
Jeg selv har lige rundet de 50 år og er overvægtig og derfor har jeg nu trænet lidt over 1 måned og har tabt mig lidt, men nu vil jeg igang med et egentligt program, havde tænkt på back to basic, men syntes det er lidt kedeligt at træne alene, så derfor søger jeg en makker.
Jeg træner i Fitnessworld på Bernhard Bangs Alle og er egentligt fuldt tilfreds efter mine nuværende behov, så det skal helst være der vi træner også fordi jeg bor 5 min derfra, men lad mig høre hvis du har andre ideer !!Ligeledes hvad program vi kører finder vi også ud af...
Mit mål med træningen er først og fremmest at tabe mig ca.25-30 kg og dernæst at få et godt og sundt liv ved at være aktiv med træningen,,kosten er jeg meget fanatisk med, da det jo hører sammen med vægttab...
Jeg har nu som sagt trænet lidt over en måned og ville vente med at finde en makker til jeg var sikker på at det her også var noget jeg gad, og det må siges at allerede nu kan jeg ikke undvære min træning også fordi jeg kan se det bærer frugt i form af vægttab.
Så hvis du/i har lyst til lidt selskab og opbakning under træningen og måske er du også overvægtig og vil tabe dig, så skriv lidt her i tråden eller send mig en pm. okay !?

MVH. Klaus

Reputation point: 90

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Fitness World Frederiksberg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Synes det er fedt du har fået interesse for at begynde at træne og tabe dig i en alder af 50 år. At du ligefrem er blevet bidt af det er endnu federe! :dope:
Jeg bor desværre ikke lige i nærheden, så jeg vil ikke kunne sparre med dig, men håber du finder en god træningsmakker, som matcher dine kriterier =D>

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Mharritz skrev:Synes det er fedt du har fået interesse for at begynde at træne og tabe dig i en alder af 50 år. At du ligefrem er blevet bidt af det er endnu federe! :dope:
Jeg bor desværre ikke lige i nærheden, så jeg vil ikke kunne sparre med dig, men håber du finder en god træningsmakker, som matcher dine kriterier =D>

Tak skal du have !! Det håber jeg også,ellers tager jeg den med konen :lol: Hun trænger også til at tabe sig. Det er altid sjovere når man er to eller flere og i min omgangskreds er det at dyrke sport nærmest en synd :o så der er ikke nogen jeg kan sparke bagi :cry:
Ja på trods af jeg har rundet de 50 er det sgu skægt at komme op i centret og mose på blandt alle de unge rødder, uha der er skam også nogle der er væsentligt ældre end mig, men nok om det,,det er sgu herligt at holde sig igang med træning..

Kostplan: Vis kostplan

:pumping: :pumping: