Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69645 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1535
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1532

Følg bodybuilding.dk på

Træningsmagasinet ??

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej med jer....

Jeg sidder og bliver helt nostalgisk og samtidigt også lidt ked af det på sidens brugere vegne :cry: Og hvorfor så det ? Jo for jeg savner sgu det træningsmagasin der var muligt at købe for nogle få år siden. Har man slet ikke overvejet at lave et sådan blad igen og hvorfor stoppede udgivelsen meget brat ?? Jeg syntes og det tror jeg også der er andre der gjorde, at bladet var godt skruet sammen.

Generalt syntes jeg sgu siden er blevet er blevet sat generationer tilbage ! Næsten ingen indlæg udover off topic emner, og sidst men ikke mindst et meget tavst bagland, jeg erindre for snart længe siden at man lovede at komme med et udspil til hvordan siden fremover skulle køres, (eller husker jeg forkert).

Jeg syntes det er forbandet synd at siden er blevet det den er i dag !Og jeg mener ikke man kan klantre brugerne af siden for det, men snarer dem som har noget at skulle have sagt og sidst men ikke mindst alle de ildsjæle der ponsede det ene gode indlæg og artikler i trådene-hvor er de blevet af ??

Nå jeg fik lige skrivekløe,,men i må da gerne kommentere det jeg luftede og så vil jeg håbe at siden kommer bare en smule op i højderne som for år tilbage !!

Hav en god dag !!

Reputation point: 90

Geografisk sted: Vanløse

Træner her: Fitness World Frederiksberg

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Sidebemærkning:der er også et 7. Nummer frigivet.... Det er dog ikke her på siden, men søg og folket vil finde :-)
Brugeravatar

Reputation point: 25

Geografisk sted: København N

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 150.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Ingen kostplan

Har en teori om at facebook har hapset en god del af brugerne på stort set alle de fora jeg er på.

Og det ser ikke ud til at face lige falder i popularitet foreløbig, så siden vil nok fortsætte med at være "død".
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Kostplan: Ingen kostplan

awesome skrev:Har en teori om at facebook har hapset en god del af brugerne på stort set alle de fora jeg er på.

Og det ser ikke ud til at face lige falder i popularitet foreløbig, så siden vil nok fortsætte med at være "død".

Det har du nok fuldstændig ret i !! Men jeg syntes man har kastet håndklædet i ringen alt for hurtigt og bare ladet stå til !! Du får ikke en bedre side end den vi befinder os på her såfremt der er flere der gider få siden op i gear, det være sig moderatorer og mere erfarne medlemmer indenfor vores sportsgren. Jeg mener helt klart at en side som Facebook langt fra kan måle sig med et forum som Bodybuilding.dk, slet ikke i den måde siderne er bygget op på, du har langt større bevægelsesmuligheder her på siden.

Men selvfølgelig aå har vi brugere jo nok også et ansvar idet at ting skal gå hurtigt i dag, så det er lettere at gå på face hvor du har samlet alle dine interesser, frem for at skulle klikke flere gange for at komme ind på en side ? Og ja det er jo desværre nok et led i udviklingen på nettet !

:verysad:

I forhold til BB.dk: bodybuilding-dk-er-ved-at-do-t83638.html

Træningsmagasinet var frivilligt, og da alle os frivillige efterhånden fik betalte jobs og mindre fritid, var det umuligt at blive ved desværre :)
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)

Garik skrev:I forhold til BB.dk: bodybuilding-dk-er-ved-at-do-t83638.html

Træningsmagasinet var frivilligt, og da alle os frivillige efterhånden fik betalte jobs og mindre fritid, var det umuligt at blive ved desværre :)

Forståeligt nok ! I har også lavet et kanon arbejde !! Den ros skal i have =D> Og det er heller ikke jer jeg skyder efter for der er selvfølgelig en grund til at jeres aktivitetsniveau daler.

Har fulgt med i den tråd du ligger frem men syntes stadigvæk ikke der er kommet nogen nye udmeldinger omkring hvad der skal ske med siden ? For den skal vel ikke bare køre som den gør pt. ??

K.G skrev:
Garik skrev:I forhold til BB.dk: bodybuilding-dk-er-ved-at-do-t83638.html

Forståeligt nok ! I har også lavet et kanon arbejde !! Den ros skal i have =D> Og det er heller ikke jer jeg skyder efter for der er selvfølgelig en grund til at jeres aktivitetsniveau daler.

Har fulgt med i den tråd du ligger frem men syntes stadigvæk ikke der er kommet nogen nye udmeldinger omkring hvad der skal ske med siden ? For den skal vel ikke bare køre som den gør pt. ??

Det er fordi, der ikke er nogen udmelding - ejerne er stadig i gang med at finde ud af det.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (8)