Jeg kunne godt tænke mig at få noget hjælp til et effektivt træningsprogram, der kan laves herhjemme.. Jeg har kørt Motocross i ca 10 år, men stoppede med det sidste år. og nu synes jeg det er på tide at komme ordenligt igang igen. jeg har en skade i lysken der gør det svært for mig at løbe. Jeg har i nogle år, siddet og fundet diverse trænings tips, og træningsprogrammer på nettet, som jeg så har haft prøvet, sammen med en veninde, for at kunne hjælpe hende lidt også, da hun gerne vil have tabt sig. Men de programmer man kan finde på nettet og diverse steder, bliver utrolig lange, og da hun ikke har tid til at sku bruge over 2 timer på at gå et program igennem, pga. lektier og det der nu også skal passes, ville det være super rart at få lidt hjælp fra nogle der ved noget om det, og har prøvet det på egen krop.
Følgene ting der haves til brug:
- Træningsbold
- Håndvægte
- Kondicykel
- romaskine
- og så har jeg noget der kan styrke, overarme(En ting man skal bukke), Hånderne, Skulderne ( Kan holdes nede med foden, og så skal man ellers bare trække den op)
- Sjippetov
+ en svømmehal ikke langt herfra.
- Formålet med dette træningsprogram, er både kondi, styrke, og meget gerne lidt vægttab også.
.. På forhånd tak .