Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mielarsen18 skrev:Hej
Jeg har forsøgt mig på at lave et 2-split program, det fungere fint for mig, nu har jeg kørt det i ca. 2 måneder. men jeg vil gerne hører om det nu er godt nok :-)
lidt om mig.. jeg er 18 snart 19 år, og har trænet i 3-4 år efterhånden. jeg har altid trænet mindst 5 gange om ugen, bare ikke rigtig fuldt noget specielt program før. det er først her i december jeg besluttede mig for at prøve med program, protein og alt det der. jeg vejer 58 kg og er 169 høj. Min fedt procent ligger nok omkring de 20 lige nu.
Mit program ser således ud:
dag 1
front squat 5x10
squat 5x10
dødløft stiff legged 5x10
split squat 3x10 (på hvert ben)
bent over row 5x10
side bend 5x10
og diverse mave øvelser efter humør.
dag 2
BB curl 5x10
tricep push down 5x10
arnold press 3x10
bænk 5x10
DB side laterals 3x10
upright row 3x10
hvad siger i? er jeg helt forkert på den? :-)

Hangu13 skrev:forstår ikke at du kan veje så lidt med så højt fedt procent.
Mielarsen18 skrev:hvad siger i? er jeg helt forkert på den? :-)

Pind skrev:Hangu13 skrev:forstår ikke at du kan veje så lidt med så højt fedt procent.
Du er klar over, at Mie er et pigenavn ikke? Kvinder har normalt en højere fedtprocent end mænd. Selv dem der står på scenen har ikke en et cifret fedtprocent.Mielarsen18 skrev:hvad siger i? er jeg helt forkert på den? :-)
Der er flere ting man kunne begynde på. Ting der er udeladt osv. Du vil være bedre tjent med ikke at stykke dit eget program sammen når ikke du har den nødvendige viden. Erhverv dig derfor denne viden, hvis du partout skal køre et hjemmestrikket program, eller find noget der allerede er lavet, virker og har haft idé og tanke bag.
Et eksempel på et godt program, der holder 2-split strukturen er Back 2 Basics..
fail!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster