Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1103
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1100

Følg bodybuilding.dk på

Træningsprogram til træning af muskler og mave??

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej alle :)
Mit navn er Jannik Nordahl, og jeg er en fyr.
Jeg har efterhånden gået i FitnessDK i mange måneder, hvor jeg bare har trænet med tilfældige maskiner og ikke tænkt på hvad jeg skulle træne, men snarere bare at ville tabe mig.
Jeg har så tabt mig de kilo jeg vil, kunne dog godt lige tabe 2-3 kilo fedt mere :)

I øjeblikket tager en 1 tsk. mammut kreatin og blander det op med ½ l. vand, det drikker jeg i løbet af træningen, også tager jeg også en proteinbar under træningen.

Men nu vil jeg gerne til at have et træningsprogram, hvor jeg kan få opbygget en flot krop med storemuskler og en flot mave med sixpack/eightpack.

Der er nogle der kan skaffe mig et forståeligt træningsprogram, evt med billeder af maskinerne?
Det ville være meget dejligt :)
Og evt et forslag ang. hvilke produkter jeg kan bruge. Har hørt meget om No-Explode og andre produkter, men ved ikke om de dur, så derfor spørger jeg jer :)

Mvh. Jannik Nordahl
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

janninho93 skrev:Jeg har efterhånden gået i FitnessDK i mange måneder, hvor jeg bare har trænet med tilfældige maskiner.

Der er nogle der kan skaffe mig et forståeligt træningsprogram, evt med billeder af maskinerne?

1. Hvis du kan så skift center.
2. Din træning skal ikke være med maskiner. Hvis du ønsker ordenlige resultater så skal du igang med de frie vægte. Har du læst artiklerne herinde? hvis ikke så bare begynd på at læse dem :) Jeg er sikker på at du vil kunne lave et program selv eller finde et som du synes om herinde ved at læse artiklerne
http://www.hvidovrestyrke.dk/ - Hvidovre Styrkeløft Forening
Brugeravatar

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Jiyan skrev:
janninho93 skrev:Jeg har efterhånden gået i FitnessDK i mange måneder, hvor jeg bare har trænet med tilfældige maskiner.

1. Hvis du kan så skift center.
2. Din træning skal ikke være med maskiner. Hvis du ønsker ordenlige resultater så skal du igang med de frie vægte. Har du læst artiklerne herinde? hvis ikke så bare begynd på at læse dem :) Jeg er sikker på at du vil kunne lave et program selv eller finde et som du synes om herinde ved at læse artiklerne

Der er skam masser af vægte derinde :D Der er et helt rum med vægte og stænger :)
Men ville bare være nemmere for mig at gå efter en andens , da jeg ikke ved noget om det selv :)
Brugeravatar

men ville være rigtig dejligt hvis der var en der gad at komme med et program :)
Brugeravatar

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster