Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69548 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1130
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1128

Følg bodybuilding.dk på

Tribex, søger info.

Udskriv emne

Diskussion af doping og konsekvenserne heraf

Tilbage til Doping

Hej bb.dk

En ven af mig (jo en ven.), er ved at købe nogle piller kaldet Tribex. Jeg har fortalt ham, jeg ikke vil hjælpe ham med noget i sammenhæng med dopingen, men derfor ville lidt viden om produktet stadig være dejligt.

Er det bare et nyt forsøg på at sælge Tribulus Terrestris og skabe lidt placebo-effekt rundt omkring?

Eller er der faktisk lidt mere seriøst ved dette produkt?

(min ven har ingen viden, over hovedet, omkring doping, så yderst dumt, det er det.)

- Men denne tråd skal ikke handle om hvor vidt det faktisk er en ven, om hvor dumt det er eller anden prædiken.

Jacob.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Ved ikke om dette hjælper noget..

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1006576
Uanset hvad du laver, så altid tænk positivt - Det skaber de bedste resultater!

Støt http://www.Bodyman.dk / http://www.Bodylab.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00

Så vidt jeg ved så er det et produkt der indeholder tribulus som du selv nævner. Produktet er ikke på doping listen og uskadeligt at tage. Dog skal man passe lidt på når man køber udenlandske produkter af firmaer man ikke kender, da det kan indeholde prohormoner.

Yderlige påpeger mange videnskabelige undersøgelser at der kun er en meget ringe eller ikke tilstedeværende effekt.
Sidst rettet af Boye 29. sep 2007, 16:40, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Bondi skrev:Så vidt jeg ved så er det et produkt der indeholder tribulus som du selv nævner. Produktet er ikke på doping listen og udskadeligt at tage. Dog skal man passe lidt på når man køber udenlandske produkter af firmaer man ikke kender, da det kan indeholde prohormoner.

Yderlige påpeger mange videnskabelige undersøgelser at der kun er en meget ringe eller ikke tilstedeværende effekt.

Så er det nok som jeg regnede med, placebo.

Men. Det der undrede mig mest, var at han sagde, han ville få PCT og det hele med? Jeg ville da mene at lignende produkter er fuldstændig overflødige, ved en kur af sådan et "harmløst" produkt så?
(Med mindre sælgeren er klar over, at der er pro-hormoner i selvfølgelig.)

Styrkeliste

christofferj skrev:Ved ikke om dette hjælper noget..

http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1006576

Jo tak, det hjalp :)

Styrkeliste

Jacob skrev:
Bondi skrev:Så vidt jeg ved så er det et produkt der indeholder tribulus som du selv nævner. Produktet er ikke på doping listen og udskadeligt at tage. Dog skal man passe lidt på når man køber udenlandske produkter af firmaer man ikke kender, da det kan indeholde prohormoner.

Men. Det der undrede mig mest, var at han sagde, han ville få PCT og det hele med? Jeg ville da mene at lignende produkter er fuldstændig overflødige, ved en kur af sådan et "harmløst" produkt så?

Mange gang laver de natur produkterne så de skal ligne alm. doping produkter så meget som muligt, så man tror de har samme effekt. Så er det jo smartest at opfinde "PCT" til det. PÅ mange natur produkter står der også en masse henstillingerr, så det minder lidt om drugs - Man må ikke tage dem inden sengetid og bla bla.

Som du beskriver det, ville jeg holde mig langt væk fra det. De fleste PCT produkter altså hvis de er rigtige er heller ikke helt ufarlige at kører og har ofte mange evt. bivikninger som ved AS)
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Bondi skrev:
Jacob skrev:

Mange gang laver de natur produkterne så de skal ligne alm. doping produkter så meget som muligt, så man tror de har samme effekt. Så er det jo smartest at opfinde "PCT" til det. PÅ mange natur produkter står der også en masse henstillingerr, så det minder lidt om drugs - Man må ikke tage dem inden sengetid og bla bla.

Som du beskriver det, ville jeg holde mig langt væk fra det. De fleste PCT produkter altså hvis de er rigtige er heller ikke helt ufarlige at kører og har ofte mange evt. bivikninger som ved AS)

Tak, så ved jeg lidt mere om det :)

Jeg har dog ikke tænkt mig at fraråde ham brugen af medikamenter, det er prøvet, så nu må jeg se ham spilde hans penge og lære sin lektie :)

.. han ville alligevel ikke tro mig, hvis jeg fortalte ham at tribulus terristis var en plante..

Styrkeliste

Tilbage til Doping

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster