Jeg er 190 og vejer 82 kg. Tidligere vejede jeg 91 kg, men har tabt dem siden i sommers. Jeg træner 4 gange om ugen men ved ikk om jeg skal fortsætte med at cutte eller bulke? Har ikke ret meget mass, men er samtidig tyk om maven. De sidste par uger har jeg spist igennem, fordi jeg mistede motivation til at cutte, og det har givet en dejlig følelse og gains i centeret, men jeg er stadigvæk bange for om jeg tager for meget fedt på, fordi jeg stadigvæk ikke er helt tynd. Mere fedt, mere fedt tages på har jeg hørt. men samtidig ved jeg ikke om der rigtig er så meget mere at vise frem via extra cut. jeg gætter på min fedt procent ligger på 16?? Når jeg sidder ned på en stol uden trøje på, hænger min mave rimelig meget. Kan det fyldes ud af mere mass eller skal jeg tabe det?
Mine spørgsmål til jer
- Estimat af fedt %
- Bulk eller cut?
Kom gerne med argumenter for og imod. Takker på forhånd....
pics

P.s. føler jeg har godt styr på mit trænigsprogram og kost.. føler b2b 2-split med hårde løft og spiser helt clean + whey som supplering. tracker også kalorier og macro i en app. jeg har i øvrigt trænet i et halvt år, imens jeg har cuttet.