Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1047
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1044

Følg bodybuilding.dk på

Tyndfed: cut eller bulk?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hey...

Jeg er 190 og vejer 82 kg. Tidligere vejede jeg 91 kg, men har tabt dem siden i sommers. Jeg træner 4 gange om ugen men ved ikk om jeg skal fortsætte med at cutte eller bulke? Har ikke ret meget mass, men er samtidig tyk om maven. De sidste par uger har jeg spist igennem, fordi jeg mistede motivation til at cutte, og det har givet en dejlig følelse og gains i centeret, men jeg er stadigvæk bange for om jeg tager for meget fedt på, fordi jeg stadigvæk ikke er helt tynd. Mere fedt, mere fedt tages på har jeg hørt. men samtidig ved jeg ikke om der rigtig er så meget mere at vise frem via extra cut. jeg gætter på min fedt procent ligger på 16?? Når jeg sidder ned på en stol uden trøje på, hænger min mave rimelig meget. Kan det fyldes ud af mere mass eller skal jeg tabe det?

Mine spørgsmål til jer
- Estimat af fedt %
- Bulk eller cut?

Kom gerne med argumenter for og imod. Takker på forhånd....

pics
Billede
Billede

P.s. føler jeg har godt styr på mit trænigsprogram og kost.. føler b2b 2-split med hårde løft og spiser helt clean + whey som supplering. tracker også kalorier og macro i en app. jeg har i øvrigt trænet i et halvt år, imens jeg har cuttet.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hey mester. Har stået i dit dilemma.. Og jeg valgte at cutte så langt ned som muligt "uden" muskelmasse. Og så "lean" bulke den derop af... Og har ikke fortrudt det et eneste sekund nu. Var skeptisk i starten, om jeg skulle bulke som "tyndfed". Men valgte så at cutte. Som jeg siger igen.. FORTRØD ikke :)

Håber du finder din vej!

MVH

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Kan du uddybe lidt hvorfor du ikke fortrød?

Jeg har spugt nogen andre, der siger man altid bør bulke som tyndfed, da der alligevel ikke er meget at vise frem og fedtet muligvis kommer til at sidde (se) anderledes ud med mere masse underneden.

og ellers nogen forslag til cykluser?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster