Når, det skal egentlig ikke handle om mig, men mere om det nogenlunde udebatterede emne udrensningskure, som jeg vha. en søgning fandt ud af ikke var blevet diskuteret synderligt herinde.
Lad mig starte med at sige, at den med diverse dødsfald og decideret usunde påstande om udrensningskure tror jeg ikke på og, hvis nogle herinde fra vælger at følge en sådan kur, men føler ubehag, så stopper de selvfølgelig kuren. Desuden er den kur jeg har fundet ikke en kur der involverer nogle piller eller noget, der formentlig kunne være årsagen til ubehag under kuren. Frugt, grønsager, æblejuice, vand og suppe er der formentlig ikke mange der får det dårligt af.
Den kur jeg har kigget på her er en bog skrevet af Andreas Mortiz, her er blot et uddrag om, hvad kuren egentlig handler om. Læs selv her: http://www.bodymindacademy.dk/en-udrens ... er-rykker/
Min personlige ide omkring den her kur ville ud fra det her være:
Man-fre: Spise ekstra mange grønsager, skære ned på kødet, drikke ca 1. l ufiltreret æblejuice om dagen(ellers vand) og forsøge at spise suppe som enten aftensmad eller frokost.
Lørdag og søndag ville jeg så følge udrensningsproceduren som den står beskrevet.
Mit spørgsmål er så; Vil en sådan kur have en mærkbar effekt? Har i erfaringer med udrensningskure(kender måske til en bedre?)?
Jeg er godt klar over at et bodybuildingforum næppe er stedet med kæmpe erfaringer, men da mange herinde ved mere om krop og mad end gennemsnittet, så kunne det være der var nogle relevante indspark til debatten.
Fyr løs