Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1023
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1020

Følg bodybuilding.dk på

Udskiftning af basisøvelser

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej herinde igen,

Jeg har nu kørt Bill Starr i 9 uger, og er på vej ind i mit cut fase. Jeg vil lige høre fra, hvad i andre synes om det at skifte basisøvelser ud. Er det godt/dårligt, eller uden nogen som helst effekt, i hvert fald hvis man cutter? Overvejede at fortsætte med Bill Starr programmet fra artikel arkivet herinde på BB, og så erstatte squat med en af de mange andre squat variater, og ændre dødløft til stiff-leg dødløft.

Ville det desuden være forkert at antage, at det ville være en god ide at køre med tungere vægte og lidt lavere gentagelser end de 15 der er oplyst i Bill Starr program, i beach work? Tænker på noget 6-10 her. Nogen?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Androll skrev:Hej herinde igen,

Jeg har nu kørt Bill Starr i 9 uger, og er på vej ind i mit cut fase. Jeg vil lige høre fra, hvad i andre synes om det at skifte basisøvelser ud. Er det godt/dårligt, eller uden nogen som helst effekt, i hvert fald hvis man cutter? Overvejede at fortsætte med Bill Starr programmet fra artikel arkivet herinde på BB, og så erstatte squat med en af de mange andre squat variater, og ændre dødløft til stiff-leg dødløft.

Ville det desuden være forkert at antage, at det ville være en god ide at køre med tungere vægte og lidt lavere gentagelser end de 15 der er oplyst i Bill Starr program, i beach work? Tænker på noget 6-10 her. Nogen?

Det kan du sagtens. Det er kun godt at få variation, du kan også sagtens stige i styrke på konventionel dødløft mens du kører andre varianter - samme med squat. Mht. "beach work" øvelserne, ville jeg helt klart vælge at køre 8-10 gentagelser. Synes ikke styrken stiger hurtigt nok ved 15 gentagelser.

Reputation point: 0

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg spekulerede på om det være givtigt at cutte på et program som Bill Starr, men det lyder jo til at være tilfældet, så det vil jeg fluks gøre, halleluja!

Reputation point: 15

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster