Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mikkel leicht skrev:Jeg sad og saa det med en ven som dyrker sporten, og han mente helt bestemt shogun havde vundet, saa var en kæmpe overraskelse at se han tabte..

Anden18 skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg sad og saa det med en ven som dyrker sporten, og han mente helt bestemt shogun havde vundet, saa var en kæmpe overraskelse at se han tabte..
Fuldstædig enig ... han blev snydt ... han skulle have vundet
Lyoto fik satme mange low kicks..

Anden18 skrev:Har du helt ret i... som jeg så kampen var der ingen tvivl, shogun havde ihvertfald 3 runder hvor han vandt,. Hvis du spørger mig ... men ja selvfølgelig har den forsvarende mester en lille fordel .. men synes sku godt nok det var en STOR fordel han havde/Fik i den kamp ...
Ved ikke om det kan have noget at gøre med at Dana white .. gerne ser at Lyota Vs. Anderson silva ... men der mener jeg også at lyota har udtalt at han er meget gode venner med Anderson Silva og at han aldrig ville møde ham i ringen ??? så muligvis der er MANGE penge at tjene for Dana white
ret mig endelig hvis jeg tager fejl
.......

Mikkel leicht skrev:Anden18 skrev:Mikkel leicht skrev:Jeg sad og saa det med en ven som dyrker sporten, og han mente helt bestemt shogun havde vundet, saa var en kæmpe overraskelse at se han tabte..
Fuldstædig enig ... han blev snydt ... han skulle have vundet
ja, men reglerne er at den forsvarende har en lille fordel, ved at modstanderen skal vise, KLART OG TYDELIGT, at han har vundet før at han tager bæltet.. det maa dommeren saa ikke have ment, men det mest rystende er saa at at lyoto vandt paa point ogsaa?Lyoto fik satme mange low kicks..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster