Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nu er der stor forskel på AOWD'er, kender nogle med 350+ dyk og nogle med under 30. 
Jeg tror også det ville blive et meget federe dyk 
Hvad for nogle steder regner du med at du/i skal dykke? 

Tr.Bjørn skrev:OkayNu er der stor forskel på AOWD'er, kender nogle med 350+ dyk og nogle med under 30.
Her er mine tanker:
Hvis det er længe siden du har dykket, eller du ikke har så mange dyk:
Ville jeg mene at det ville være fint med et uv-hus til dit kompakt kamera, det burde også være rimelig overkommeligt rent økonomisk, og så tage lidt billeder under hvert dyk. Men at din primære fokus burde ligge på at dykke, og ikke at tage billeder.
Har før haft OWD og AOWD elever med ude, der har haft kameraer med, og generelt skaber det en del problemer, fordi deres fokus flyttes fra ting som opdriftskontrol, og ikke at lade octopus og manometer dingle efter sig, til kameraet. I min optik ville det være bedre, at fokusere på at dykke så godt som man kanJeg tror også det ville blive et meget federe dyk
- TL;DR -
Erfaren: Gopro og evt. kompaktkamera ville være mit eget valg, eller kun en af delene.
Uerfaren: Tag kompakt kameraet med, og skyd lidt billeder, men fokusér primært på at dykke og ikke at tage billeder.
Håber du får en fed tur under alle omstændighederHvad for nogle steder regner du med at du/i skal dykke?
Nu har jeg så lige haft fat på en sælger, og det kamera jeg havde tænkt jeg skulle bruge, er udgået og et uv-hus dertil er derfor ligeledes også udgået...

Man kunne måske finde et brugt?

Tr.Bjørn skrev:OkayMan kunne måske finde et brugt?
![]()
Lyder virkelig fedt, er meget misundelig ;) Lyder da også som om i får en del dyk?![]()
Regner i med at tage snorkel grej med på turen? (Nu tænker jeg mest på egen maske og finner)
Det er en af de ting jeg savner absolut mest ved at rejse, så det glæder jeg mig rigtig meget til.
Så nu håber vi at vi kan låne eller købe det, til en billig penge i USA.
Låne/leje-masker er tit blevet spyttet i af mange mennesker, og er derfor fede selv at have med. Alt andet er fint at låne/leje
God tur!

TrexMode skrev:Nu fandt jeg faktisk lige det her....
http://www.dba.dk/undervandskamera-sea-and-sea/id-1011523957/

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster