Jeg ved, at kreatin binder væske til musklerne.
Jeg er nysgerrig for at vide hvor mange ml væske, I cirka binder til kroppen, når I indtager kreatin.
Håber I vil svare

Mvh,
Manson

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Manson skrev:Hej med jer
Jeg er nysgerrig for at vide hvor mange ml væske, I cirka binder til kroppen, når I indtager kreatin.
Håber I vil svare
Mvh,
Manson

Who am I skrev:Manson skrev:Hej med jer
Håber I vil svare
Mvh,
Manson
Hvordan skulle man overhovedet kunne vide/svarer på det?

Manson skrev:Det er meget individuelt hvor meget væske, folk binder til musklerne. Derfor er jeg nysgerrig for at høre jeres erfaringer

Who am I skrev:Manson skrev:Det er meget individuelt hvor meget væske, folk binder til musklerne. Derfor er jeg nysgerrig for at høre jeres erfaringer
Jeg mener bare at selvom man tager f.eks 1 kg på kort efter at være begyndt på kreatin, så kan man jo ikke bare overfører det til at kreatinen har presset 1000ml væske ind i musklerne. Der er alt for mange faktorer der spiller ind til at man kan give et meningsfuldt bud på det.
Det ville give ca lige så meget mening, som at kigge på en person og prøve at gætte hvad de kan løfte

Manson skrev:Jeg ved, at kreatin binder væske til musklerne.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster