Jeg er en ung knægt på 19 år, med en sølle kampvægt på 55 kg. og en højde på 173.
Jeg har trænet i godt og vel et år, mest for hyggens skyld og for ikke at se alt for mager ud. Men nu skal det være slut, nu skal jeg være mere trimmet her op til sommer.
For at tage lidt kilo på, er jeg begyndt på at spise havregryn med rosiner til morgenmad, har nødder og en banan med i skole hver dag, 4 stk. rugbrød til middag, inden aftensmaden spiser jeg gerne en dåse tun og en banan, mor står for aftensmaden, så det bestemmer jeg ikke selv og inden jeg går i seng drikker jeg en wieght gainer. Ser det fint nok ud, eller skal der mere til? Er ikke meget for at ofre de store penge på pulver.
Jeg træner tæt på hver dag, hvor jeg træner bryst og triceps sammen, ryg og biceps sammen. Mave træner jeg bare de dage jeg nu har lyst og ind imellem mine øvelser. Jeg er begyndt at cykle meget, så ben træner jeg ikke det store, men det sker. Pga. cyklingen smider jeg en del kalorier der.
- Der er ikke nogle der har en god øvelse, til at træne den nedre del af brystet?