Hej BB'er...
Nu har jeg så meldt mig ind i et fitness-center med det formål at opbygge en god muskulatur og samtidig også en god, fornuftig styrke... Jeg har læst herinde i omkring 1½ år og prøvet at få så meget viden som muligt på både kstområdet såvel som træningsområdet.
Jeg har ikke rigtig nogen erfaring hvad angår træningen i sig selv men omkring kosttilskud er jeg godt med da det er produkter jeg sælger til daglig i den sportsbutik jeg arbejder i.
Det ville være synd at sige at jeg er en stor gut men det er mit mål at ændre lidt på... Jeg skal ikke være en klassisk bodybuilder men blot en atletisk bygget person med en flot krop og god styrke. PT vejer jeg ca. 75 kg og er 188 cm høj og vil gerne tage omkring 10 kg på i muskelmasse. Jeg har ikke rigtig noget fedt på kroppen og vil derfor ikke bruge tid på at tabe mig.
I dag, den 10. August 2009, var jeg så nede i centret for første gang for at tjekke forholdene ud og se hvilke redskaber der var til rådighed, og der er stort set alt selv om at det er et livstilscenter. Jeg har derfor ikke noget træningsprogram endnu men tager det ud fra min viden indtil videre... Jeg vil hurtigst mulig støbe et program sammen som forhåbenlig bliver effektivt.
Hvad angår kost har jeg det lidt svæt med at spise 6 gange dagligt da mine arbejdstider kke tillader dette. Jeg kommer til at spise morgen, middag, mellemmåltid, aften og inden sengetid (Det er ihvertfald min plan. Om det så kommer til at holde får vi at se).
Jeg håber at denne Logbog vil hjælpe mig til at motivere mig samtidig med at holde styr på mine resultater indtil det pågældende tidspunkt.
STATS:
Alder: 19 år
Højde: 188 cm
Vægt (Start): 75 kg
Min intention er at jeg skal træne et 2-splitprogram 4 gange om ugen, men da jeg er ny i game'et så starter jeg med et fullbody program med træning hver 2. dag:
Mandag: Træning
Tirsdag: Off
Onsdag: Træning
Torsdag: Off
Fredag: Træning
Lørdag: Off
Søndag: Træning
PROGRAM:
Benpres
Lat Pull (Bredt greb)
Seated Rows
Brystpres / Bench press
Flyers
Triceps Extensions
Biceps Curls
Extensions (Lænd)
Crunches (Lige + Skrå)
Sidst rettet af
*JB* 17. aug 2009, 13:56, rettet i alt 7 gange.
You'll Never Walk alone
Justice for the 96