Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1112
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1110

Følg bodybuilding.dk på

*JB*'s Logbog

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Hej BB'er...

Nu har jeg så meldt mig ind i et fitness-center med det formål at opbygge en god muskulatur og samtidig også en god, fornuftig styrke... Jeg har læst herinde i omkring 1½ år og prøvet at få så meget viden som muligt på både kstområdet såvel som træningsområdet.

Jeg har ikke rigtig nogen erfaring hvad angår træningen i sig selv men omkring kosttilskud er jeg godt med da det er produkter jeg sælger til daglig i den sportsbutik jeg arbejder i.

Det ville være synd at sige at jeg er en stor gut men det er mit mål at ændre lidt på... Jeg skal ikke være en klassisk bodybuilder men blot en atletisk bygget person med en flot krop og god styrke. PT vejer jeg ca. 75 kg og er 188 cm høj og vil gerne tage omkring 10 kg på i muskelmasse. Jeg har ikke rigtig noget fedt på kroppen og vil derfor ikke bruge tid på at tabe mig.

I dag, den 10. August 2009, var jeg så nede i centret for første gang for at tjekke forholdene ud og se hvilke redskaber der var til rådighed, og der er stort set alt selv om at det er et livstilscenter. Jeg har derfor ikke noget træningsprogram endnu men tager det ud fra min viden indtil videre... Jeg vil hurtigst mulig støbe et program sammen som forhåbenlig bliver effektivt.

Hvad angår kost har jeg det lidt svæt med at spise 6 gange dagligt da mine arbejdstider kke tillader dette. Jeg kommer til at spise morgen, middag, mellemmåltid, aften og inden sengetid (Det er ihvertfald min plan. Om det så kommer til at holde får vi at se).

Jeg håber at denne Logbog vil hjælpe mig til at motivere mig samtidig med at holde styr på mine resultater indtil det pågældende tidspunkt.

STATS:

Alder: 19 år
Højde: 188 cm
Vægt (Start): 75 kg

Min intention er at jeg skal træne et 2-splitprogram 4 gange om ugen, men da jeg er ny i game'et så starter jeg med et fullbody program med træning hver 2. dag:

Mandag: Træning
Tirsdag: Off
Onsdag: Træning
Torsdag: Off
Fredag: Træning
Lørdag: Off
Søndag: Træning

PROGRAM:

Benpres
Lat Pull (Bredt greb)
Seated Rows
Brystpres / Bench press
Flyers
Triceps Extensions
Biceps Curls
Extensions (Lænd)
Crunches (Lige + Skrå)
Sidst rettet af *JB* 17. aug 2009, 13:56, rettet i alt 7 gange.
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

Reputation point: 0

Træner her: Equinox Valby

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

God introduktion! Jeg vil helt klart følge med her, og komme med input hvor jeg kan (hvis det ønskes) :)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Showtek skrev:God introduktion! Jeg vil helt klart følge med her, og komme med input hvor jeg kan (hvis det ønskes) :)

Mange tak... Håber at du vil komme med inputs som eventuelt kan forbedre min træning... :D
Kiggede lige også i din logbog og kunne se at dine STATS minder lidt om mine du er blot en anelse lavere og noget lettere da du startede så det giver mig håb om at det kan lade sig gøre... :) Så det er en dejlig motivation... Men folk er alle forskellige så nu får vi at se...
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

2. Dagen som BB'er....

I dag er min planlagte off dag og har derfor ikke trænet men derimod er jeg startet på at drikke weightgainer for at opnå nok kalorier da jeg ikke har mulighed for at indtage 6 måltider... Imorgen er det så igen ned i centeret og træne og så må vi se hva det bærer med sig da jeg ikke helt har støbt et korrekt program sammen... Men det er der snart styr på (håber jeg) :D

Jeg er odt nok stadig lidt øm i mine arme efter min første træningsdag men tror ikke det bliver et særlig stort problem i morgen til træningen...

Godnat og sov godt til alle der sidder derude og kigger med... Man skal jo have sin søvn siger de kloge... :)
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

Så var det træningsdag igen...

Idag skulle jeg så tidligt op så jeg kunne nå ned at træne... Jeg er stadig ved at støbe et program sammen som snarest vil komme på her... Men jeg kørte sådan set bare et fullbody program som jeg kunne huske det kunne køres samtidig med jeg fandt ud af hvilke øvelser jeg kan lide og hvilke jeg ikke er så begejstret for... Jeg kan ikke komme udenom at jejg elsker benchpress selvom at jeg absolut ikke er fysisk stærk iden og det gælder både flad bænk og incline... Så synes jeg benpres er dejlig samt diverse ryg og triceps øvelser..

Men indtil videre er det blot lidt hygge træning for lide at få fornemmelsen af det og lære alle teknikkerne inden det går rigtig for sig...

Og bare rolig der skal nok komme et program op her på siden og det vil blive lagt i første post.... :)

Kom gerne med ideer til et program som i synes ville være fordelagtigt for en begynder at bruge i et 2-split....
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

Off day, men en varm en af slagsen!

Så havde jeg mig en off day hvor jeg ikke trænede men sov længe og gik på arbejde (Hvor det dog blev til en halv times fodbold i skoafdelingen med skobunker som må). Jeg har som alle de andre dage drukket en shake med 100-120 g weight gainer for at erstatte en måltid da jeg ikke har mulighed for 6 styks i løbet a en arbejdsdag...

Men i morgentidlig er det så på den ign hvor jeg så vil træne i en god times tid inden jeg drager afsted mod arbejdet (tager dog blot 1 min i bil)....

:)
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

Træningsdag

Så var dt skam træning i dag... Jeg Synes det var en rigtig god dag da jeg kørte godt i bicepsøvelserne og rygøvelserne... Følte bare et større overskud rent kræft mæssigt... Jeg valgte derudover også at lave maveøvelser iform af crunches og tog 2 x 25 med først BW og så plus 5 kilo... Så det var en succes da det var nogle år siden jeg rigtig har praktiseret dette...

Så alt i alt en dejlig dag....
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

1. træningsdag med nyt program...

Jeg startede på mit program i dag og lagde let ud for at finde teknikken osv. Det var en god træning taget letheden i de fleste øvelser taget i betragtning...

Opvarmning
Løb - 12 min med høj intensitet

Benpres
3 x 10 - 70 kg
Lat Pull (Bredt greb)
3 x 10 - 20 kg
Seated Rows
3 x 10 - 30 kg
Brystpres / Bench press
3 x 10 - 35 kg
Flyers
3 x 10 - 20 kg
Triceps Extensions
3 x 10 - 15 kg
Biceps Curls
3 x 10 - 20 kg
Extensions (Lænd)
3 x 10 - 20 kg
Crunches (Lige + Skrå)
2 x Max - BW
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

Træning i dag

Benpres
3 x 10 - 100 kg
Lat Pull (Bredt greb)
3 x 10 - 40 kg
Seated Rows
3 x 10 - 35 kg
Brystpres / Bench press
3 x 10 - 40 kg
Flyers
3 x 10 - 25 kg
Triceps Extensions
3 x 10 - 15 kg
Biceps Curls
3 x 10 - 22,5 kg
Extensions (Lænd)
3 x 10 - 40 kg
Crunches (Lige + Skrå)
2 x Max - BW
You'll Never Walk alone
Justice for the 96

Hej...

det er ved at være længe siden jeg sidst har opdateret min log... Så nu kommer der lige nogle stats siden starten...

Start Stats: (24. Feb 2010)

Højde: 1,89 m
Vægt: 70,8 kg
Arm: 30,0 cm

Stats nu: (26. Apr 2010)

Højde: 1,89 m (Sjovt nok samme)
Vægt: 76,6 kg (Stigning på 5,8 kg)
Arm: 32,2 cm (Signing på 2,2 cm)
You'll Never Walk alone
Justice for the 96