Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1231
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1228

Følg bodybuilding.dk på

the way to a beautiful body, strong and toned

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Nu det nu
Har besluttet mig for at prøve føre lidt log, bliver nok ikke det vilde i starten, da jeg kun lige er startet med "korrekt" træning.

Her for lidt over en måned siden startede jeg op med en suverænt god personlig træner. I første omgang var det sådan set bare for at tone kroppen, og få styrke.. men men men, så faldt man jo over sider indholdende billeder fra Loaded cup osv. Og så blev jeg en anelse bidt! og det har jeg jo selvfølgelig nævnt over for min træner, som synes det var helt fantastisk, da hun synes der mangler kvinder inde for styrke/body-buildning..

Men som sagt jeg er ny (dog har trænet i mange år, i første omgang for vægt tab, derefter bare for velvære!) så trænings begrebne er ikke helt korrekte.. ENDNU!

Men altså, som opstarts fase, kører jeg fullbody. Og når jeg kan de fine betegnelser for hvad jeg laver, hehe skal de nok blive skrevet op, men udgangs punkt er:
Ben, ryg, skuldre, mave
(det bliver kørt indtil jeg er blevet så stærk at det skal deles op i et split af 2, underkrop og overkrop)
Så jeg sat på en diæt som jeg følger slavisk, og hold da op, har aldrig oplevet min krop rykke sig så hurtigt :dance: Er ikke det mindste i tvivl om krop loves styrketræning :hihi:

Til mit eget notat: fra jeg startede til nu (en måned) er jeg gået fra 22,5% fedt til 17.5

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hej og velkommen til. Her får piger rigtig meget opmærksomhed:) hvorfor træner du kun de fire muskelgrupper? Hold da op, fem procent fedttab på en mdr er imponerende. J har trænet for det samme i ni mdr men har samtidig også gainet muskelmasse. Forsat god fornøjelse.

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 60.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog

Hej ;)

Min træning bliver lagt nøje efter program, og jeg kommer hele kroppen igennem. Min træning og kost matcher mit niveau som det er lige nu!
Jeg kan desværre endnu ikke helt forklare hvordan og hvor ledes, men jeg er betsemt ikke i tvivl om det virker! jeg har opnået muskel masse i benene jeg ikke har haft før (og jeg er trods alt gammel hestepige, så er skam vant til at bruge benene), generelt bare muskel alle vegne! hehe

Ja det lidt vildt 5%, blev også meget overrasket, men jeg går også op i det 110% da jeg ELSKER det!! så alt bliver nøje vejet af.

Jeg er lidt øm i dag, ikke voldsomt, men kan mærke jeg blev presset ud i træning i går! Efter jeg er begyndt at træne med min træner, har jeg fundet ud af, MAN SVEDER UFATTELIG MEGET VED STYRKETRÆNING!! :)
Og min sult, den er voldsom. Hehe der er startet en forbrændingsmaskine!

Glæder mig allerede til i morgen, der er der træning igen!

Så jeg oppe og har lige spist min morgenmad, som nu er blevet en tand større (er sulten konstant, det må være vagsiden af alt dette ;) ).
Skal til at gøre mig klar til at tage afsted til træning. Det bliver interessant at se hvor meget jeg bliver presset op i i dag. Sidste træning fik hun sat en ekstra runde på benene, så der blev kørt med 4 sæt. Nå men opdatering senere, og bliver så vidt muligt med øvelserne skrevet ned!

Kære Strong Mind. Jeg glæder mig til at følge dig :o) Er selv ved at starte log op herinde.. Kommer snarest.. Jeg er meget nysgerrig ang din kostplan, er det noget du kommer ind på? God træning. =D>
No pain - no Gain
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Sådan! stort fremskridt i træningen :) jeg bliver stærkere og stærkere, det fedt.
I dag blev der langt en ny øvelse ind til ryggen, uha den var feeeed!!!
Nå men alt i alt er jeg gået fra 3 sæt i alt, til 4 sæt i alt! Og kan fornemme hun bare bygger mere og mere på, and it feels great ;)

Mht min kost, og hej :) tak for din interesse :) , den er under opbygning, pt får jeg mad der skal sætte min forbrænding og muskelmasse i vejret (ved ikke om jeg forklare mig helt korrekt!)

Men min kost består af havregrød om morgenen på hvider, pulver og gryn! Første måltid efter er kratofler ell ris, kylling og grønt. måltid to minder meget om det! aftensmad er hovedsageligt kød, grønt og avocado. og senere flere grøntsager :) Og så en shake og riskis i løbet af dagen, efter træning på trænings dage selvfølgelig ;)
Men altså min kost bliver konstant revurderet, i og med min forbrænding stiger :)

men forklaringen af øvelser må stadig vente, skal lige fange de "rigtige" navne hehe

Men alt i alt total fed træning i dag!

nå, i dag skal jeg træne uden træner, det har jeg kun gjort en gang siden jeg startede op med hende!
Det skal nok bliver spændende :) Min plan er bare at køre fuldt program og så vil jeg gerne op på 4 rep pr øvelse!
Melder tilbage hvorn det er gået. Har lige spist morgenmad og mit arsenal af vitaminer og fiskeolie!

Hej Strongmind.
I forbindelse med din forvirring omkring øvelsesvalg, kan du formentligt hente stor hjælp herfra; oevelsesbiblotek/.

Derudover tror jeg det ville være gavnligt for dig, at læse et par grundlæggende artikler om kost + træning. Der ligger en masse gode her på siden.

God træning.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Tak Øbromorten :)

Har læst en masse artikler og er begyndt at forstå mere og mere om hvorfor kroppen reagere som den reagere :)

Nå men træning gik faktisk rigtig godt! Havde styr på teknikkerne (maven ind brystet frem osv osv ;) ) Derudover kunne jeg kører benene ligeså hårdt igennem alene som med træner (mon hun så ikke smækker mere vægt på næste gang??), Love gelo-ben haha
Ryggen gik rigtig godt, god kontrol og så der blevet lagt chin-up i (mener jeg den hedder!). God det er en gude øvelse, det føles herre lækkert!

Skuldre, gjorde smerte som altid, altså på den fede måde ;) kunne ikke køre lige så tungt, som med miss træner bag mig, men gik også mere efter korrekte løft! Dog fik jeg smidt 2 gentagelser mere på bench dip (pretty proud of my self!)...

Og så var der mave! thi hi, jeg har fået muskler!! hva satan haha...

Ej men generelt kan jeg nu se jeg rykker mig. Fedt depoter mindskes og muskler øges (hov lidt ligesom sulten!!)

Så det var fantalastisk :) og nu vil jeg nyde resten af dagen sammen med min kæreste :)

Har fået slappet enormt af her i weekenden, sovet utrolig meget. Tror virkelig afkobling har været tiltrængt!

Well fik trænet i dag med træner, og som altid pressede hun den! I front squat blev der lige hæftet flere kg på, og i stort set alle øvelser, ramte jeg i dag failure (har jeg ladet mig fortælle det kaldes, når der absolut intet mere er at tag af!)
Træningen er begyndt at tage ved, aftegninger af muskler bliver tydeligere og tydeligere. Og jeg kan virkelig mærke forskellen ved at træne 2 gange om ugen til 3 gange nu, det kamp hårdt, men det giver bare en milliard mere styrke!

nice

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster