Arbejder nat, så derfor træner jeg når jeg kommer hjem om morgenen..
Prøver at spise så meget jeg kan, selvom jeg ikke altid finder tid til det. Så jeg kommer nok aldrig meget over det kalorieindtag jeg skulle for at gaine, men pyt, bare jeg har det godt med det.
Spiser morgenmad når jeg står op. Lidt efter, aftensmad, glemmer tit aftenmåltidet inden arbejde, glemmer/magter ikke smørre madpakken sådan jeg får 2 ekstra måltider om natten, ud over min pause.
Om morgenen når jeg kommer hjem har jeg dog gjort mig til en vane at æde en dåse makrel, rugbrød og mayo! (mmmh mayo)
Der kan måske være nogle som kan komme med fordele/ulemper ved at træne lige inden man skal sove? Tager en shake og lidt at spise inden jeg ligger mig i seng på træningsdage.
Har valgt at følge et træningsprogram som er lagt op her på sitet nemlig : artikler/traeningsprogrammer/masse-styrke-the-doug-hepburn-way.html
Starter stille og roligt
Første dag: Mandag d. 19/9 -11
Bænk dag:
Bænkpres singles --> 75 alle 8 dvs --> 77,5 næste gang
alle 5x5 med 65kg --> 67,2kg
Incline--> alle med 24 --> 26
Dips ---> alle med 10 (selvom skulderen ikke var så glad for det :l Satans r.manchet)
Mave(Lever Lying Leg Raise Crunch) --> 30kg --> 35
Tirsdag d. 20/9 - 11
Squat dag
Squat --> Singles med 90kg, var dog ikke tilfreds med hvor langt jeg gik ned, så nu skal jeg sgu heeelt ned i vandret position med lårene!
Sprang de sidste singles over og gik til 5x5 med 60kg..
For satan det gør nas, også tanken om at man skal træne mere ben efter, den var ikke rar.. Men fik taget alle med 60kg, så næste gang håber jeg på en 65, men måske ender det på 62.5.. Lad os se..
Benpres 135 --> 140 (kommer an på om bentøjet vil makke ret efter torturmidlet squat)
Stiff-legged dødløft --> Jeg passer på ryggen ved at undlade dødløft af nogen art. Også en af de øvelser jeg har prøvet et utal af gange, men har døjet med ryggen hver gang, så har indset at det nok bare ikke er min kop the. (Nogle vil mene det er fordi jeg gør det forkert, men så er det jo godt det er min log og jeg bestemmer
)Tager Hyperextensions med belastning istedet --> 15kg --> Tager lige en gang mere med 15kg, næste skridt er 20kg
Dumbell curls 20kg --> 22kg
Torsdag d. 22/9 - 11
Skulder dag
Military presses --> Alle singles med 45 --> 47,5 eller 50 næste gang
alle 5x5 med 40kg
Dumbell side laterals --> min højre skulder kunne ikke så det blev lidt let træning/genoptræning med elastik og lave kg. Arbejder på sagen!
Close-grip bænkpres --> alle med 50 --> 52.5kg
Mave Lidt random mave-pjank
Forresten, mine ben lider af utrolig øm DOMS! STADIGVÆK! Så kan man ihvertfald sige at jeg gav mig fuldt ud.. Ohhh, mine balder og lår er ømme
Fredag d. 23/9 - 11
Dødløft dag :/
Nogle som har forslag til hvilke øvelser der kunne laves istedet? Tænker kun på dødløft som skal skiftes ud.
Venter med at træne til aften.
Sikke en smørre, håber jeg kan opdatere min log så ofte som muligt, og længe som muligt! For min egen skyld!