Jeg hedder Anders, er 26 år og kommer fra falster. Til dagligt arbejder jeg på en beton element fabrik, hvilket er jævnt opslidende. Her efter sommeren skal der ny suppe på bollerne og drager derfor mod Viborg sammen med den langhårede. Fremtiden er lidt usikker, men håber på at komme i mesterlærer hos en tømrer.
Intro:
Hvad kan mit sind og krop formå på 4 år? Hvorfor ikke dele dette med jer der gider læse lidt med? Har i noget tid styrketrænet på et nogenlunde seriøst plan med tanken om en bedre fysik i forhold til det job jeg har og i bund og grund et forsøg på at forbedre livskvaliteten. Nu har en tanke så ramt mig med gevaldig kraft...hvor langt kan jeg rykke mit sind og krop i trænings øjemed inden min alder rammer de 30? Dette er et projekt der skal løbe over de næste 48 måneder, ca 3000 træningstimer og omkring 5,5 millioner kalorier.
Målsætning:
Målet er at træne 4-6 dage om ugen, 1 1/2-2 timer dagligt. Hvilket ikke kan blive meget mere intenst for mit vedkommende. Træningsprogrammet vil her i starten have fokus på de store øvelser og havde tænkt skiftesvis at kører fullbody/3split det første halve års tid..så tungt som jeg nu magter. Kunne også være sjovt at stille op i en bb konkurrence af en art, dette er dog ikke fastlagt endnu..blot under overvejelse. Starter den 1/7-2012, for her den næste månede skal der liiige dyrkes en masse cardio for at få det sidste fedt væk.
Erfaring:
Startede for omkring 3 år siden, i starten sådan lidt on/off, men med tiden fik jeg blod på tanden og fik taget min træning og ikke mindst kost seriøst. Har prøvet en masse træningsprogrammer hen ad vejen, men er kommet frem til at dét der virker for mig er tung træning, og helst så få fancy maskiner som muligt.
Stats:
Alder: 26
Højde: 174 cm.
Vægt: 85-90 kg.
Til dig som læser med:
Idéer, erfaringer og kommentarer tager jeg imod med kyshånd, ris/ros skæg og ballade..bare fyr løs! Intet er for stort, intet for småt!

Opdateringer, billede/video opdateringer starter d. 1/7.

You know i'm comming when your hear the humming, BZZZ<<<