Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1390
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1388

Følg bodybuilding.dk på

Min vej til bikinifitness

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

pumpfmaster skrev:Tilykke med medaljerne :-)!. Fremtidsplaner?.

Du skal sku nok få squattet de 100kg :-)!.

God vind fremover :)

Tak skal du have :)
Jamen planen var egentlig Loaded her til april, men kroppen og hovedet ( :roll: ) har vist brug for pause.. Så jeg snupper DM til september i første omgang, og så må vi se hvad tiden bringer.
Og ellers er planen bare at nyde en masse mad, og bliver smadder stærk! :D
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Det er da også en god plan, så må vi se om det rækker til guld i år, det skulle jo gerne gå fremad :-)!.

Ja man skal huske at nyde livet og maden, man kan hurtigt bliver træt af kød og grønt :-)
pump it ! pump it up!
Brugeravatar

Reputation point: 110

Geografisk sted: Køge

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00

Kostplan: Ingen kostplan

pumpfmaster skrev:Det er da også en god plan, så må vi se om det rækker til guld i år, det skulle jo gerne gå fremad :-)!.

Ja man skal huske at nyde livet og maden, man kan hurtigt bliver træt af kød og grønt :-)

Jeg vil i hvert fald forsøge! For som du selv siger, der er kun en vej, og det er fremad ;-)
Brugeravatar

Efter en halv time i helved i form af en omgang massage i fredags, grundet en smule overbelastet skulder, blev ben og baller kørt i smadder i går, med en masse alternative øvelser, der skabte vanvittig kontakt!
I dag står den så på teamtræning med et par lækre og allerede total skarpe newcomers, hvor der også skal øves en del poseringer - det kan man aldrig for god til.

I morgen går turen til det københavnske, hvor der skal tøsehygges, og træningen må blive udført ved hjælp af tunge indkøbsposer, der bliver transporteret op og ned af diverse trapper :king:

Tirsdag har jeg træningsaftaler med tre andre smækre bikinibabes, i Loadedgym, hvilket jeg glæder mig ret meget til. Formår altid så vidt muligt at lægge et besøg forbi Loaded når jeg bevæger mig over på den anden side, det center er jeg ret vild med.

Alt i alt, går jeg nogle ret godkendte dage i møde, med en masse hygge og hård træning! Ligesom jeg aller bedst kan lide det :)
Brugeravatar

Så er jeg tilbage på de 5x 90 kg i squat igen - det eneste, der ikke har ændret sig siden sidst må være mit misbrug til tudepuden.... :oops:

https://www.youtube.com/watch?v=W3xXcft ... e=youtu.be - husker ikke lige hvordan man oploader en video, så skulle det have interesse, må man følge linket her :roll:

Mon ikke de 100kg bliver hevet hjem inden særlig længe!
Brugeravatar

Meh....ledte efter den der lyd som rejsekortmaskinen siger. Den findes ikke på youtube...

Meeen..Dingding...tjekker lige ind her :D
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

awesome skrev:Meh....ledte efter den der lyd som rejsekortmaskinen siger. Den findes ikke på youtube...

Meeen..Dingding...tjekker lige ind her :D

Er det en flabet kommentar til mit brøl undervejs i videoen? #-o
Eeeej, velkommen til! :mrgreen:
Brugeravatar

haha...no worries. Ville som skrevet bare tjekke ind :-D

Takker :D
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Efter en fredag hvor dagen startede ud med en omgang ben/balle træning med tunge vægte, få reps og superset var dagen ligesom skudt i gang, og en lang dag med arbejde kunne nu komme an! Som belønning for alt mit slid denne dag blev der blandet en lækker pose guf og fladet ud på sofaen om aftenen :oops:

Dagen i dag stod på en bryst/triceps med en teammate fra Herning. Her fik jeg også - det må være slikket fra i går aftes :D - sat nye PR!
7x 60 kg af to omgangen i bænkpres, ja tak! Så kan jeg hermed prale af at kunne bænke min egen kropsvægt, endda op til 7 gange :dance:
Fik desuden også kørt db flyers med de 18 kg i hver hånd. Hvilket garanteret resulterer i, at jeg hverken kan bevæge under- eller overkrop i morgen, halleluja!
Brugeravatar

Mandag d. 19-01-2015
Ny uge, nye mål, nye alt muligt og blablabla, mandag er min fridag, så jeg har intet had mod den stakkel, tværtimod. Dagen startede i hvert fald ud med en stor portion peanutbutter-protein-havregrød med en lige stor klat peanutbutter på toppen, en masse kcal og smørelse skal der til, for IT'S LEGDAY BABY! :dance:

Med Jack-fyren (jack3d) ved min side drog jeg af sted mod fitness, for i dag skulle det være - de 100kg i squat skulle i hus, og det krævede vist lige lidt ekstra energi. Men i hus det kom de! og hele 4x 100kg blev det til, og jeg er glad!
Foruden det blev der kørt en masse andre forskellige former for squat, sumo, front, box og læggene fik også lige en omgang. Med rystende ben, stod skuldrene for skud, hvor der også blev hevet en PR hjem, til trods for, at venstre skulder har skabt sig lidt:
- Military press 8x35 kg PR
- front raises
- lateral raises
- behind the neck press
- facepull
Alle øvelser blev kørt med max vægt og 6-8 gentagelser. En ganske glimrende træning egentlig.

Og videoen af de 100kg squat selvfølgelig:
https://www.youtube.com/watch?v=fr3FOrC ... e=youtu.be

I dag står den på en velfortjent hviledag.
God dag.
Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster