Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65716 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049581 indlæg i 100422 emner

2 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1431
Medlemmer: 5
Skjulte: 0
Gæster: 1426

Følg bodybuilding.dk på

Hjælp til effektivt program!

Udskriv emne


Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding





Hejsa.
Well har trænet i godt og vel 1 år plus, men uden at havde fået lagt et rigtig program. Herinde ser i ud til at have styr på tingene. Nogle som kan ligge et super lækkert program. Skal ik være bodybuilder, bare vokse lidt i størrelse og være velmarkeret ;)

Uden at være total LAME, så er det noget ala såen her krop mit mål er ;)

Billede

Så søger et program som kan give mig et slut resultat som dette ;)

På forhånd tak, hehe!
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. apr 2006, 15:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hmm , jamen søger du fullbody eller 2 split , eller ? .. men man kan jo ikke finde det perfekte program til dig , men du kan da sige hvad du søger , så kan jeg da hjælpe dig med og finde et her på sitet , som passer til dine ønsker :) ..
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 3. feb 2006, 01:25
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ste0 skrev:Hmm , jamen søger du fullbody eller 2 split , eller ? .. men man kan jo ikke finde det perfekte program til dig , men du kan da sige hvad du søger , så kan jeg da hjælpe dig med og finde et her på sitet , som passer til dine ønsker :) ..

Et 2 eller 3 dags split program, og selvfølgelig fulldbody, dog med fokus på overkroppen :)
Men altså udfra hans krop, hehe, så ved jeg ik om man kan se hvilke øvelser/muskler der skal fokuseres på.
Hvis du/i har tiden/lysten må i meget gerne linke til billeder med de øvelser i nu foreslår...Mange tak på forhånd ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. apr 2006, 15:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



men altså vil du helst starte med et fullbody ? eller 2 split? ..
så kigger jeg rundt på sitet , og prøve og finde et fornuftig program , :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1264
Tilmeldt: 3. feb 2006, 01:25
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ste0 skrev:men altså vil du helst starte med et fullbody ? eller 2 split? ..
så kigger jeg rundt på sitet , og prøve og finde et fornuftig program , :)

Hva kan man ik køre 2 split med fulldbody? Hvis ik, hva vil du så sige er mest effektivt, for at opnå det ønskede resultat? ;)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. apr 2006, 15:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



zenz skrev:
ste0 skrev:men altså vil du helst starte med et fullbody ? eller 2 split? ..
så kigger jeg rundt på sitet , og prøve og finde et fornuftig program , :)

Hva kan man ik køre 2 split med fulldbody? Hvis ik, hva vil du så sige er mest effektivt, for at opnå det ønskede resultat? ;)


Hvis man skal tage efter teorien, så er det fullbody.
Men jeg mener nu det er smag og behag - Startede selv på 2-split.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2516
Tilmeldt: 30. dec 2005, 16:29
 
Træner her: Struer Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tror nok jeg helst vil ha et 3 split, da jeg på den måde ik behøver at bruge så lang tid i centeret af gangen, vil nemli´ også gerne løbe. Ste0/Blitz havde du fundet noget? :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. apr 2006, 15:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



zenz forstå nu noget :)

det handler jo ikke om at hoppe ned og løfte 1-2gange en vægt og så er man færdig..

et fullbody tager ca 1time at tage fuldt ud med 9x3 system

det handler også meget om kost og søvn, for at blive stor..

læs den her:
http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=202

Blitz har også lavet et godt 2 splits program:

Tirsdag/Fredag - Skulder skal være under Triceps og Bryst.
Bænkpres
DB Incline Bænkpres
Military/Skulderpres
Lateral Raise
Dips
Fransk pres
Evt. Nakke eller Mave

Onsdag/Lørdag
Squat
Dødløft
Pullups
Bent over Row
Barbell curls
Hammer Curls
Calf Raise
Evt. Nakke eller Mave

ellers hop ind på http://www.bodyzone.dk under artikler der massere af programmer.. ellers bare læs læs læs
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 441
Tilmeldt: 31. maj 2005, 19:42
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



"Du har valget mellem 2-split eller fullbody" Jeg trænede begge programmer hvor jeg kun brugte 1 time hver pr. træningspas.
Ved 3-split tager det for lang tid at køre øvelserne ind i nervesystemet.


For at komme til at ligne det der, så kræver det meget tålmodighed og mange timer i træningscentret. Så skal du nok se frem til at se sådan der ud om 1-2 år.

Jeg vil næsten skyde på 9 ud af 10(eller mere) som starter med at træne, hopper fra det igen, fordi de ikke har det som "bodybuilding" kræver.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2516
Tilmeldt: 30. dec 2005, 16:29
 
Træner her: Struer Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 205.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



blitz skrev:"Du har valget mellem 2-split eller fullbody" Jeg trænede begge programmer hvor jeg kun brugte 1 time hver pr. træningspas.
Ved 3-split tager det for lang tid at køre øvelserne ind i nervesystemet.


For at komme til at ligne det der, så kræver det meget tålmodighed og mange timer i træningscentret. Så skal du nok se frem til at se sådan der ud om 1-2 år.

Jeg vil næsten skyde på 9 ud af 10(eller mere) som starter med at træne, hopper fra det igen, fordi de ikke har det som "bodybuilding" kræver.


Faktisk klarede personen på billedet sig( Ryan Reynolds) at få trænet en ordenlig krop op på 2måneder og tog omkring 10kg på.

http://www.t-nation.com/findArticle.do? ... 1-training
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 732
Tilmeldt: 10. dec 2005, 00:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



IbZor skrev:Faktisk klarede personen på billedet sig( Ryan Reynolds) at få trænet en ordenlig krop op på 2måneder og tog omkring 10kg på.

http://www.t-nation.com/findArticle.do? ... 1-training


Hvis du så nærlæser den artikel, så vil du også finde ud af at de atleter har midlerne til at få det absolut maximale ud af deres træning. Det bedste træning (de ansætter top prof. folk til at styre deres træning, diæter, tilskud osv). Uanede penge jo stort set og så laver de jo ikke andet end at forberede sig til deres næste rolle stort set.

DERFOR har de kanone muligheder for at få det aller bedste ud af deres træning, som en almindelig dansker ikke har. Da han er nød til at gå på arbejde, og evt spise så tæt på en kostplan som muligt.

Jeg mener nu også at de snakker om 12 uger, dvs. 3 måneder og at de tit bruger omkring 6 måneder.

Seriously, multi-millionaire actors can hire fantastic trainers, bring on great cooks, buy the right nutritional supplements, and devote enough time to training and recovery to put on 20 pounds – no problem. And, truth be told, these gains are not only possible, they´re freakin´ likely!


If everything is done perfectly, most men can hope for around a 0.5 to 1.0 pound gain in muscle tissue per week. So gaining 6-12 pounds of muscle in 12 weeks is reasonable if everything is done perfectly. However, we can give the illusion of a 20 pound gain by emphasizing certain areas of the body.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1415
Tilmeldt: 11. jan 2006, 10:42
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Fitness World Aalborg
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 170.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan



En vigtig pointe som han også selv understreger er jo at de cutter helt åndssvagt for at få musklerne til at se større ud...

Men er helt enig med pzo i at det handler om at de har de rigtige folk til at styre deres kost. Hvis jeg havde en personlig kok, som stod 24/7 og lavede protein og low carb snacks til mig ville jeg også blive røv stor hurtigt.
FBI Agent: Most people write letters to movie stars. This Simpson guy writes to movies. "Dear Die Hard. You rock. Especially when that guy was on the roof. P.S: Do you know Mad Max?"
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 949
Tilmeldt: 13. jul 2005, 10:35
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Power Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



pzo skrev:
IbZor skrev:Faktisk klarede personen på billedet sig( Ryan Reynolds) at få trænet en ordenlig krop op på 2måneder og tog omkring 10kg på.

http://www.t-nation.com/findArticle.do? ... 1-training


Hvis du så nærlæser den artikel, så vil du også finde ud af at de atleter har midlerne til at få det absolut maximale ud af deres træning. Det bedste træning (de ansætter top prof. folk til at styre deres træning, diæter, tilskud osv). Uanede penge jo stort set og så laver de jo ikke andet end at forberede sig til deres næste rolle stort set.

DERFOR har de kanone muligheder for at få det aller bedste ud af deres træning, som en almindelig dansker ikke har. Da han er nød til at gå på arbejde, og evt spise så tæt på en kostplan som muligt.

Jeg mener nu også at de snakker om 12 uger, dvs. 3 måneder og at de tit bruger omkring 6 måneder.

Seriously, multi-millionaire actors can hire fantastic trainers, bring on great cooks, buy the right nutritional supplements, and devote enough time to training and recovery to put on 20 pounds – no problem. And, truth be told, these gains are not only possible, they´re freakin´ likely!


If everything is done perfectly, most men can hope for around a 0.5 to 1.0 pound gain in muscle tissue per week. So gaining 6-12 pounds of muscle in 12 weeks is reasonable if everything is done perfectly. However, we can give the illusion of a 20 pound gain by emphasizing certain areas of the body.


Ja, det ved jeg udemærket godt, har læst artiklen.
Det var lidt af et sidespring jeg tog. Ville bare fortælle, at hvor hurtigt han gjorde det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 732
Tilmeldt: 10. dec 2005, 00:19
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Pumperh skrev:zenz forstå nu noget :)

det handler jo ikke om at hoppe ned og løfte 1-2gange en vægt og så er man færdig..

et fullbody tager ca 1time at tage fuldt ud med 9x3 system

det handler også meget om kost og søvn, for at blive stor..

læs den her:
http://www.bodyzone.dk/forum/viewtopic.php?t=202

Blitz har også lavet et godt 2 splits program:

Tirsdag/Fredag - Skulder skal være under Triceps og Bryst.
Bænkpres
DB Incline Bænkpres
Military/Skulderpres
Lateral Raise
Dips
Fransk pres
Evt. Nakke eller Mave

Onsdag/Lørdag
Squat
Dødløft
Pullups
Bent over Row
Barbell curls
Hammer Curls
Calf Raise
Evt. Nakke eller Mave

ellers hop ind på http://www.bodyzone.dk under artikler der massere af programmer.. ellers bare læs læs læs

Er dette det anbefalet program jeg burde bruge? :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 11
Tilmeldt: 30. apr 2006, 15:49
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Tilbage til Fitness & bodybuilding




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 100 gæster