Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Jeg er ikke fan af smagen. Derudover, så uanset hvilket proteinpulver du vælger, så vil du få BCAA.
Er du overhovedet klar over hvad det er? I think not.

Creepaalborg skrev:Pind skrev:Jeg er ikke fan af smagen. Derudover, så uanset hvilket proteinpulver du vælger, så vil du få BCAA.
Jeg ved godt, hvad BCAA er. Men BCAA finder du ikke i alle proteinkilder.
De fleste proteinkilder har en flok aminosyre, men de mangler dem BCAA står for.
BCAA gør, at proteinen når hurtigere ud til musklerne.

Kasper1983 skrev:Creepaalborg skrev:Pind skrev:Jeg er ikke fan af smagen. Derudover, så uanset hvilket proteinpulver du vælger, så vil du få BCAA.
Jeg ved godt, hvad BCAA er. Men BCAA finder du ikke i alle proteinkilder.
De fleste proteinkilder har en flok aminosyre, men de mangler dem BCAA står for.
BCAA gør, at proteinen når hurtigere ud til musklerne.
Proteinen når hurtigere ud til musklerne? Altså BCAA ER protein. Det er du vel klar over?

Creepaalborg skrev:
Jeg er godt klar over BCAA er protein. Men protein består jo af forskellige aminosyre og det er ikke alle pulverforme der indeholder BCAA(leucin, isoleucin og valin)..
Mit spørgsmål gik endeligt også på, om jeg vil være tilført nok BCAA ved at indtage den mængde der er i viking.

Sakin skrev:Kort og godt
BCAA er forgrenet aminosyre og grunde til at de er vigtige er at ca 35% af vores muskelproteiner er bygget op af dem, forskellen på at drikke BCAA og drikke protein pulver indeholdende BCAA i sin portein struktur er at, kroppen først skal til at "klippe" proteinerne fra protein pulveret op til aminosyre, hvorefter kroppen "samler" aminosyre på ny bare i en anden struktur.
Hvilket er jo så betyder at kroppen optager BCAA hurtigere ved at drikke dem frem for igennem proteinpulver, er BCAA nødvendigt for os? NEJ!!! hvis du har en fornufigt kost for du mere end rigeligt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster