Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mortenbnm skrev:Har lige bestilt bodylab whey 80, og fiskeolie, det er nok det jeg ville bruge som tilskud og så min daglige vitaminpille:), men altså. Jeg skal igang med at træne og har brug for en kostplan, helst ikk noget jeg selv skal sammensætte. Men ville meget gerne have hvis i har en kostplan som i ville sende hvor der står nødagtigt hvad i spiser og hvornår i tager tilskud osv og det skal primært være et program bassert på at blive stærkPå forhånd mange tak

Faur skrev:Så så så så... Du vil kunne finde en masse baggrundsviden under artikler og under kost og kosttilskud. Især Smedens artikel kosten fra a - å vil jeg nok råde dig til at læse.. Du vil få et godt indblik i din kost og hvad du selv skal gøre for at finde ud af hvordan du netop spiser dig stor og stærk..

inzaneXs skrev:Du er uforbederlig, Morten. Du gider simpelthen ikke gøre noget selv?
Her er et EKSEMPEL:
artikler/kostogkosttilskud/Diaeteksempelforforoegetmuskelmasse.php
Ingen kan dog naturligvis fortælle dig hvordan du skal spise hver eneste dag...vi kan give dig værktøjerne til selv at kunne sammensætte din daglige diæt - vi kan ikke sammensætte den for dig.

Matt skrev:Kig i folks logbøger- der er masser af inspiration at hente... J-S-O eerhhmm!!

Mortenbnm skrev:Okay kan høre at jeg skal til at holde lidt igen med indlæg osv, men har styr på alt nu tror jeg, men smedens artikel den kostplan han har der? Er den god til hvis man ville være stor eller er den bare god til hvis man skal træne?

J-S-O skrev:Matt skrev:Kig i folks logbøger- der er masser af inspiration at hente... J-S-O eerhhmm!!
Hahah, hvorfor oprettet du ikke også selv en log!
- Du var jo personen, som motiverede mig til at lave kostplan hver dag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 70 gæster